Lediga jobb som Marknadskommunikatör i Örebro

Se lediga jobb som Marknadskommunikatör i Örebro. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Örebro som finns hos arbetsgivaren.

Är du vår nya Social Media Manager?

Koncepta är ett företag som jobbar med olika samhällsnyttiga organisationer, som till exempel Stiftelsen Aktiv Skola. Dessa organisationer är våra uppdragsgivare, och för att nu driva vidare vår tillväxtresa både för Konceptas och våra uppdragsgivares del så söker vi nu en Social Media Manager för att öka vår närvaro online. Det vi söker är en driven och proaktiv person som vill använda all sin kreativitet för att hjälpa oss och våra uppdragsgivare att ... Visa mer
Koncepta är ett företag som jobbar med olika samhällsnyttiga organisationer, som till exempel Stiftelsen Aktiv Skola. Dessa organisationer är våra uppdragsgivare, och för att nu driva vidare vår tillväxtresa både för Konceptas och våra uppdragsgivares del så söker vi nu en Social Media Manager för att öka vår närvaro online.


Det vi söker är en driven och proaktiv person som vill använda all sin kreativitet för att hjälpa oss och våra uppdragsgivare att bygga ett starkt varumärke, främst via sociala medier. Vi behöver en lagspelare med god samarbetsförmåga, men som samtidigt kan bidra med innovativa idéer och tänka utanför ramarna och vågar ta egna initiativ. Vi söker dig som är kreativ, proaktiv, vågar testa nya idéer men samtidigt är resultatorienterad. Tjänsten kräver även ett öppet sinne och en positiv attityd bland annat till nya idéer och snabba förändringar.


Du kommer till stor del att jobba med att skapa intressant, aktuellt och engagerande innehåll på sociala medier genom text, bild, film, annonser med mera. Vi vill även att du proaktivt jobbar med vår närvaro online genom att till exempel etablera samarbeten med influencers och andra relevanta personer. Till dina uppgifter kommer även att tillhöra att utvärdera resultatet samt statistik från ditt arbete och publicerad content, vilket innebär att du bör ha kunskap både kring hur man samlar in samt analyserar och utvärderar detta. För att kunna skapa relevant content är även omvärlds- och marknadsbevakning en del av dina arbetsuppgifter.


I och med att jobbet innefattar allt från strategiarbete till genomförande av att ta fram och lägga ut content, så är även projektledning en viktig del av jobbet. Du skall utifrån en strategi kunna ta fram en idé, för att sedan förverkliga denna genom att till exempel hitta statister, lokaler, bygga manus, filma, redigera materialet, ända fram till content och uppföljning.

Vi ser att du har relevant eftergymnasial utbildning inom området sociala medier (eller annan likvärdig utbildning) och/ eller påvisad arbetslivserfarenhet inom området. Mycket god svenska i både tal och skrift krävs. Meriterande är om du har jobbat med Adobe-sviten, (till exempel In Design, Photoshop, Illustrator och/ eller Premiere Pro) samt statistik- och analysverktyg (till exempel Google analytics, Facebook pixel eller andra motsvarande verktyg).


Arbetstider är måndag till fredag klockan 08.00-16.30. Friskvårdsbidrag och kollektivavtal med Unionen. Individuell lönesättning. Då tjänsten innefattar att marknadsföra och lyfta fram aktuella händelser och evenemang, är placeringen av tjänsten på Konceptas kontor i Örebro. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, som påbörjas med en sex månaders visstidsanställning. Individuell lönesättning.


Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] Rekryteringsprocessen påbörjas omgående, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdatum. Vid frågor om tjänsten kan du vända dig till Nina Neste på telefonnummer 070-214 40 46. Visa mindre

Marknadsspecialist till Hasselfors Garden i Örebro

Ansök    Jan 14    Tng Group AB    Marknadskommunikatör
Vill du arbeta i ett internationellt team som växer? Hasselfors Garden i Örebro söker nu en marknadsspecialist! Vill du ha ett meningsfullt arbete där du får chansen att påverka och möjliggöra gröna miljöer? I rollen som marknadsspecialist får du vara med och skapa samt genomföra marknadskommunikationsaktiviteter till Landscaping-kunder för Hasselfors Garden i Sverige.Här erbjuder vi dig en utmanande och givande roll i en internationell verksamhet inom tr... Visa mer
Vill du arbeta i ett internationellt team som växer? Hasselfors Garden i Örebro söker nu en marknadsspecialist!

Vill du ha ett meningsfullt arbete där du får chansen att påverka och möjliggöra gröna miljöer? I rollen som marknadsspecialist får du vara med och skapa samt genomföra marknadskommunikationsaktiviteter till Landscaping-kunder för Hasselfors Garden i Sverige.Här erbjuder vi dig en utmanande och givande roll i en internationell verksamhet inom trädgårds- och grönytebranschen. Välkommen till ett specialiserat marknadsföringsteam!Vi ser fram emot din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Hasselfors Garden vill vara den bästa partnern och innovationsledaren inom trädgårdsanläggning och grönytor i Sverige. I denna roll får du stärka positionen genom att bygga deras varumärke ytterligare och stödja säljteamet. Du kommer att arbeta i nära samarbete med marknadsspecialister från andra marknadsområden inom Kekkilä-BVB, som är affärsenheten för Landscaping.

Deras välkända och välrenommerade varumärken är Hasselfors Garden i Sverige, Kekkilä Garden i Finland och BVB Landscaping i Nederländerna.

Urvalet för tjänsten pågår och kan tillsättas före sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som marknadsspecialist kommer du främst arbeta med att: 

• Skapa och genomföra kommunikationsplaner och marknadsföringsåtgärder till olika kundsegment inom trädgårdsanläggning och grönytor (t.ex. digital marknadsföring, printannonser, webbseminarier). 
• Utveckla och uppdatera webbplatsen för Landscaping (inklusive SEO-arbete) och sociala medier (med fokus på Linkedin). 
• Skapa innehåll (artiklar och videor) i samarbete med olika partners. 
• Sätta ihop marknadsföringsautomationer genom Salesforce, samt generera leads till försäljning. 
• Stödja försäljningsteamet genom att producera kataloger, flyers, skyltar och presentationer. 
• Stödja återförsäljarna i att skapa olika marknadsföringsåtgärder. 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I din roll som marknadsspecialist får du jobba med innehållsskapande, marknadsföringskampanjer och skapande av nyhetsbrev. Du får även arbeta med uppdatering och utveckling av webbplatser (inklusive SEO), PR och koordinering av evenemang. Vi ser positivt på om du har erfarenhet inom trädgårds-, landskaps- eller byggbranschen. Bra kommunikations-, samarbets- och projektledningsfärdigheter är centralt för rollen.

Som marknadsspecialist rapporterar du till Senior Manager (marknadsföring) i Finland. Placering för rollen är i Örebro på Hasselfors Gardens kontor, alternativt på distans. Du behöver dock vara på kontoret minst en gång i månaden. 

VEM ÄR DU?

För att du ska trivas i denna roll ser vi att du har flera års erfarenhet inom B2B-marknadsföring och kampanjplanering. Du har även en god förståelse för digital marknadsföring och dess möjligheter att generera leads till försäljning. Du har utmärkt kommunikationsförmåga och kan uttrycka dig på ett kreativt sätt.

Som person är du en riktig lagspelare med ett servicetänk. Du talar och skriver flytande svenska så att du obehindrat kan skapa marknadsföringsinnehåll. Du behärskar dessutom engelska som arbetsspråk för att kommunicera med kollegor. 

För den här rollen måste du ha kunskap inom Microsoft Office-verktygen. Du har även erfarenhet av att använda olika marknadsföringsverktyg, så som WordPress, Adobe Photoshop och Salesforce. Det är ett stort plus om du har erfarenhet av trädgårdsarbete, landskapsarkitektur eller byggindustri. 

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen! Visa mindre

Senior Project Leader in sales & marketing

Epiroc is a leading productivity partner for the mining, infrastructure and natural resources industries. With cutting-edge technology, Epiroc develops and produces innovative drill rigs, rock excavation and construction equipment, and provides world-class service and consumables. The company was founded in Stockholm, Sweden, and has passionate people supporting and collaborating with customers in more than 150 countries. Learn more at www.epirocgroup.com.... Visa mer
Epiroc is a leading productivity partner for the mining, infrastructure and natural resources industries. With
cutting-edge technology, Epiroc develops and produces innovative drill rigs, rock excavation and construction
equipment, and provides world-class service and consumables. The company was founded in Stockholm,
Sweden, and has passionate people supporting and collaborating with customers in more than 150 countries.
Learn more at www.epirocgroup.com.

Are you a committed project leader with experience in product development? Here is a chance for you to be a part of a team and an organization that understands the value of diversity and new ways of thinking. We are looking for our new Senior project leader that is passionate for in leading cross-functional projects in a global environment.
Join Us
At Epiroc, we have a strong ambition to move the limits and shape the future in order to assure a better way. Our fundamental belief is that the only way to reach our target is through diverse thinking, inclusive culture and to have a “Better Together” state of mind.
In the role as a Senior Project Leader, you will belong to the Sales & Marketing Department at the Underground Division at Epiroc Örebro. You will be a part of a skilled team of project leaders, each responsible for one or more product development projects.
Mission
The Senior Project Leader is accountable to deliver new product development and upgrade projects according to project objectives and customer needs. You will ensure customer centric, efficient, consistent, and reliable execution of the projects.
You will lead a project team in a collaborative and transparent cross-functional environment. You will have a dialog with all the stakeholders in the project and lead with cross functional knowledge and understanding. It is important that you strive for an open and collaborative culture within the teams, as well as with other departments, functions, and divisions. Further, you must guarantee the safety and wellbeing of your team.
As the project leader, you will ensure timely and accurate delivery of projects, proactively identifying and resolving issues and roadblocks with an innovative and customer centric mindset. You are also expected to provide input to continuously improve project methodology and project management development, by suggesting and implementing new ways of working.

Your profile
To succeed in the role as a Senior Project leader, you will need experience in building and leading efficient project teams and working in complex, cross-functional and global projects.
You have a university degree in a relevant field or comparable working experience. We see that you have experience in product and technology development and knowledge in R&D tools, methods and processes.
You can manage projects with large volumes and know how to influence stakeholders, engage, and inspire the members of the project. You can navigate within complex topics but at the same time dive into smaller details.
We are a global organization and therefore fluent oral and written English skills is necessary.
As a leader you are present and interested in leading through others with a mindset of “new ways of thinking”. You are a motivated and “hands on” person with passion and commitment for doing things in the right way, without risking loss of business.
As a project leader you encourage your team, but also challenge them and the project to reach even better results. Your communication skills are very effective, and you know how to adapt your communication to different stakeholders, senior management, and the project members.
Life at Epiroc
By joining our team you can expect an atmosphere of creativity, innovation and workplace diversity. You will be a part of a group of skilled, committed and helpful colleagues who live by our core values: Collaboration, Commitment and Innovation. We work in a global environment with over 113 different nationalities!
In addition to the fact that we have a culture that is characterized by development combined with having a good balance between work and leisure, there are some things that makes us a little extra proud to work at Epiroc:  
* Global career opportunities
* Epiroc University, for your own competence development
* Community involvement
* Benefits package, which amongst other things include flexible working hours and bonus.

Location and travel
The location for this position depends on the final candidate. This position belongs to the product team in Örebro but it is possible to work from our other offices in Sweden, Fagersta, Kalmar or Stockholm Sickla. 
Application 
In this recruitment process, we review applications continuously. Welcome with your application as soon as possible by creating an account in our recruitment system. Last day to apply for this position is 21th of February. Visa mindre

Marknads- och eventkoordinator till ÖSK Ungdom

Ansök    Dec 9    Tng Group AB    Marknadskommunikatör
En utvecklande roll hos ÖSK Ungdom inom kommunikation och eventverksamhet. Sök redan idag! Har du ett stort intresse för idrott och kan digitala medier? Är du en duktig kommunikatör som vill bidra till vår eventverksamhet? Bra. Då kan du vara den vi söker! Vi söker nu dig med som vill arbeta med projektledning, event och kommunikation och som brinner för att få saker gjorda tillsammans med teamet på ÖSK Ungdom. Som medarbetare hos oss får du vara med och... Visa mer
En utvecklande roll hos ÖSK Ungdom inom kommunikation och eventverksamhet. Sök redan idag!

Har du ett stort intresse för idrott och kan digitala medier? Är du en duktig kommunikatör som vill bidra till vår eventverksamhet? Bra. Då kan du vara den vi söker! Vi söker nu dig med som vill arbeta med projektledning, event och kommunikation och som brinner för att få saker gjorda tillsammans med teamet på ÖSK Ungdom. Som medarbetare hos oss får du vara med och fortsätta utvecklingen av ÖSK Ungdom till Sveriges främsta förening för ungdomsidrott. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

På ÖSK Ungdom är du delaktig i att utveckla hela verksamheten mot vår vision - "Ett vi att vara stolt över". Du är med och bidrar till en viktig del i vår framtid - våra barn och ungdomar för att ge dem en så bra start i livet som möjligt.

ÖSK Ungdom är en av Sveriges största förening för ungdomsidrott. Vi har nära 2.300 ungdomar som är aktiva inom fotboll, innebandy, bandy, handboll och e-sport. Hos oss får du arbeta tillsammans med 10 medarbetare som tillsammans ser till att driva och utveckla verksamheten för att kunna ge våra ungdomar en bra start i livet.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

• Tillsammans med eventansvarig planera och koordinera samt jobba operativt på våra event och cuper. 
• Ta fram och förverkliga marknads- och kommunikationsplaner.
• Utveckla och ansvara för vår kommunikation genom hemsida och vår närvaro i sociala medier.
• Driva, utveckla och administrera gemensamma föreningsförsäljningar.
• Support till lagledare, tränare och föräldrar som behöver hjälp med olika praktiska saker som rör lagen.
• Ingå i föreningens hållbarhetsgrupp
• Genomföra mätningar av event, medlemsnöjdhet, ledarnöjdhet osv.
• Samverka med regionens näringsliv och våra partners.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är en tillsvidareanställning och innebär att du måste jobba vissa kvällar och helger. Arbetstiden är oregelbunden och 40 h/vecka.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har en relevant utbildning och eller motsvarande erfarenhet. Rollen är bred vilket ställer hög krav på flexibilitet, prioritering och lösningsorientering.

Som person ser vi att du har hög social förmåga och att du har lätt för att bygga nätverk. Du är en driven administratör med en kreativ ådra som ser till att få saker att hända och som jobbar tillsammans med oss övriga för att bygga varumärket ÖSK Ungdom. 

Du hanterar digitala plattformar utan problem och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen! Visa mindre

Customer Onboarding Specialist (Turkish speaking)

At Transfer Galaxy we have developed a digital platform for cross-border remittances. With the help of technology, we make remittances cheaper, safer and smarter while helping some of the world's poorest to save on expensive fees when sending money to support their loved ones. We are backed by some of the most prominent investors in the Nordics. As Transfer Galaxy is gaining traction in the Turkish market, we are now in the process of expanding our onboar... Visa mer
At Transfer Galaxy we have developed a digital platform for cross-border remittances. With the help of technology, we make remittances cheaper, safer and smarter while helping some of the world's poorest to save on expensive fees when sending money to support their loved ones. We are backed by some of the most prominent investors in the Nordics.

As Transfer Galaxy is gaining traction in the Turkish market, we are now in the process of expanding our onboarding specialist team.

We are looking for a driven customer Onboarding Specialist to be a part of our small and growing team in Örebro.



The role:

As an Onboarding Specialist, you will be responsible for customer acquisition and retention in the Turkish community in Europe. Together with the Turkish Community Manager, you will be one of the faces of the company, working with enhancing the customer experience as well as building customer loyalty. The role entails:

- Following up and contacting customers by phone
- Onboarding customers and managing incoming customer service inquiries by phone, chat and email
- Identifying and assessing customer needs to ensure high customer satisfaction
- Be part of the development of the routines and policies in customer service




The ideal candidate:

- Flexible, motivated and ambitious
- A positive attitude and an eagerness to learn
- Service-minded and passionate about creating customer satisfaction
- Fluency in Turkish verbally and in writing
- Good communication skills in Swedish and/or English
- Drive and willing to work in a fast-paced, growing organisation




At this moment we are only looking for a part-time employee who can work 50%. The employment is situated at Transfer Galaxy’s office in Örebro, Sweden. Interviews will be conducted on a rolling basis.

Should you have any questions, please contact [email protected] Visa mindre

Graphic design & Social media Coordinator

Ansök    Dec 30    WAP Aspholmen AB    Marknadskommunikatör
We Are Padel grundades i Örebro 2017, då under namnet ”Örebro Padelcenter”. Sedan dess har vi bytt namn till We Are Padel och blivit en del av LeDap, den ledande padelgruppen i Europa. Våra premiumanläggningar finns på över 70 orter runt om i Sverige. Vår resa är inte slut än, vi letar ständigt efter nya möjligheter att expandera, både organiskt och genom förvärv. Målet är att bli Sveriges ledande padelaktör! Anser du dig vara en person med kreativ ådra so... Visa mer
We Are Padel grundades i Örebro 2017, då under namnet ”Örebro Padelcenter”. Sedan dess har vi bytt namn till We Are Padel och blivit en del av LeDap, den ledande padelgruppen i Europa. Våra premiumanläggningar finns på över 70 orter runt om i Sverige. Vår resa är inte slut än, vi letar ständigt efter nya möjligheter att expandera, både organiskt och genom förvärv. Målet är att bli Sveriges ledande padelaktör!
Anser du dig vara en person med kreativ ådra som brinner för grafisk formgivning och sociala medier? Nu söker vi dig som tillsammans med våra anläggningar vill marknadsföra We Are Padels varumärke för att fortsatt ligga i framkant över hela Sverige.
Som Graphic design & Social media Coordinator har du tre tydliga ansvarsområden:
Grafisk design. Formgivning i både tryckt och digital form så som grafiskt material till sociala medier, hemsida, tryck och presentationer. Du kommer att ansvara för att förvalta och utveckla vår grafiska profil, i både tryckt och digital media.
Sociala medier: Skapa material för sociala medier i form av text och bild. Ansvara för WAP Sveriges sociala medier-konton och planera, posta inlägg, samt bevaka och vid behov respondera på dialoger.
Hemsida: Övergripande ansvar för vår hemsida med fokus på att hålla den uppdaterad med aktuellt innehåll i både text och bild.
Utöver detta finns det möjlighet att växa i sin roll och vara med och bidra inom andra delar av marknadsteamet.
Bakgrund:
Till denna roll söker vi dig som har utbildning inom grafisk design eller motsvarande yrkeserfarenhet av grafiskt arbete från kommunikations- eller reklambyrå. Du är kreativ och duktig på formgivning men ser också vikten av mallar, struktur och enhetlighet.
InDesign, Photoshop, Illustrator och gärna även Premiere, är självklara verktyg för dig. Du behärskar även Officepaketet, främst Powerpoint. Vidare ha du ett starkt intresse för sociala medier och med goda kunskaper inom området, du vet hur man får fler att följa, dela och klicka.
Det är meriterande om du har kunskaper inom arbete med webbsidor, SEO-optimering, annonsering i sociala medier och filmredigering.
B-körkort är ett krav och då tjänsten kan innefatta resor vid event i våra anläggningar.
Personliga egenskaper:
Du är en självgående lagspelare som tycker om att ha många kontaktytor både internt och externt och är van att hantera kontakter med tryckerier och andra leverantörer. Att vara serviceminded, snabb och samtidigt noggrann är en självklarhet för dig. Du är van att hantera många projekt och uppgifter samtidigt.
Urval sker fortlöpande så skicka in din ansökan redan idag, dock senast den 16:e januari 2022. Ansökan skickas till: [email protected]
Välkommen med din ansökan!
Placeringsort: Örebro
Omfattning: Tillsvidareanställning, med start snarast.
Vid frågor är du välkommen att kontakta:
Marknadschef, Fanny Schulstad, tel. 076-4928572 eller HR-chef, Sara Lihagen, tel. 076-0006303 Visa mindre

Web and Social Content and Marketing Lead

An exciting role for a driven person with experience in strategic and marketing management, based in Örebro or Stockholm. You will be both strategically and tactically responsible for our web and social channels, championing best practices to identify and implement innovative new ways to improve efficiency and effectiveness of our owned media platforms. As an experienced, executional marketeer, who is both creative and analytical, you stay connected to the... Visa mer
An exciting role for a driven person with experience in strategic and marketing management, based in Örebro or Stockholm. You will be both strategically and tactically responsible for our web and social channels, championing best practices to identify and implement innovative new ways to improve efficiency and effectiveness of our owned media platforms. As an experienced, executional marketeer, who is both creative and analytical, you stay connected to the details, challenge assumptions and continuously test based on data-driven insights.

You will also be responsible for leading and enabling web and social communication to drive customer engagement, followers, brand awareness, customer acquisition and customer growth from these channels.

Apart from being involved in creating the strategic framework, you will work operatively; manage and optimize web site and social channel content and user journey. Analysis is a big part of your job including conducting comprehensive analysis, evaluating campaigns and posts, optimizing investment, sharing knowledge and updates with your colleagues. The role includes, but is not limited to:

Responsibilities

Design and implement web and social media strategies to align with business goalsManage our CMS, working with developers and editors to ensure meeting the needs of our customers and stakeholdersConduct content audits to identify gaps and redundancies in the site contentCreate and implement content schedules for people to produce or update contentWrite and edit web and social copy as well as source, commission and sometimes edit images and videosAnalyze data to learn how users interact with your site and perform research on current benchmark trends and audience preferencesSet specific objectives and KPIs and report on ROIGenerate, edit, publish, and share engaging content (e.g. original text, photos, videos, and news)Monitor SEO and web traffic metricsCollaborate with other teams, like digital marketing, content, community managers and customer support to ensure brand consistencySuggest and implement new features and content to develop brand awareness, like promotions, competitions, influencer, and other partnershipStay up to date with current technologies and trends in web and social media, design tools and applications

Basic Qualifications

Min. Bachelor’s degree in business, marketing, media management, technology, or other relevant field of studyFluency in English. Oral and written communication skills with attention to detail.2-3 years experienced of one or more CMS and of managing social platforms, in particular Facebook, Instagram and LinkedInTechnically minded, with an understanding of HTML, CSS, JavaScript, and other web technologies as well as familiarity with web designSolid knowledge of SEO, keyword research and Google Analytics and online marketing channelsLogical and analytical, with an ability to spot patterns, gaps, and repetitions in web contentExcellent writer and editor in English, with good spelling and grammar and the ability to adapt to house stylesAble to communicate confidently and clearly with a variety of stakeholders

Preferred Qualifications

International experience of digital and social marketing managementExperience operating and collaborating in a fast-paced, cross-functional, matrixed global organizationExperience from the remittance and financial industry and understanding of the related challenges of compliance and KYC considerationsFluency in Swedish. Additional languages such as Somali, Dari or Turkish are meriting

Transfer Galaxy is a driven and fast-moving company with many international colleagues contributing to a richly diverse and friendly work culture. The marketing team is newly formed, and you will have a chance to shape how we work, with your ideas coming into practice on a daily basis.

Interested in this role?

We will interview on an ongoing basis, so please submit your application with your CV as soon as possible. For questions please don’t hesitate to contact [email protected]

Looking forward to receiving your application! Visa mindre

brand manager till elon group, örebro

Ansök    Jul 8    Randstad AB    Marknadskommunikatör
Arbetsbeskrivning Är du Elon Groups nya interna varumärkesambassadör? Vill du jobba nordiskt och i ett team med ambitiösa kollegor och få möjligheten att ta våra varumärken till nya höjder? Du driver utvecklingen för Elon Groups nya varumärken och är delaktig i den tillväxtresa företaget påbörjat. Har du dessutom ett glatt sinne, en sprudlande energi och en stor portion ödmjukhet? Då är du kollegan Elon Group söker.  Ansvarsområden Elon Group söker en B... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Är du Elon Groups nya interna varumärkesambassadör? Vill du jobba nordiskt och i ett team med ambitiösa kollegor och få möjligheten att ta våra varumärken till nya höjder? Du driver utvecklingen för Elon Groups nya varumärken och är delaktig i den tillväxtresa företaget påbörjat. Har du dessutom ett glatt sinne, en sprudlande energi och en stor portion ödmjukhet? Då är du kollegan Elon Group söker. 



Ansvarsområden
Elon Group söker en Brand Manager som vill vara med på företagets spännande tillväxtresa genom att driva utvecklingen för alla deras egna varumärken -Elvita, Canvac och Nordanro- på den nordiska marknaden. Du blir Elon Groups interna varumärkesambassadör för egna varumärken och blir den som kommer att vara drivande för att få Elon-butiker och konsumenter att välja dessa varumärken.  Du kommer att utveckla och implementera varumärkets kommunikationsstrategi.
I ditt ansvar ingår att besöka och övervaka marknaderna i Norden, samtliga kategorier och tillhörande trender och initierar relevanta initiativ i linje med omvärldsbevakningen. Du analyserar, ombesörjer och stärker Elon Groups produktportfölj genom att projektleda och lansera nya produkter. Du är kontaktperson för frågor avseende marknadsföring gentemot Elon-medlemmar och leverantörer.


 
Du kommer att identifiera och offerera konsumentundersökningar för att underbygga strategiutvecklingen och stärka möjligheten för samtliga varumärkens tillväxt.
Du är delaktig i prissättning för samtliga varumärken och bevakar prissättningen på marknaden.
Du skapar presentationer av varumärkesaktiviteter och produktlanseringar och presenterar dessa såväl internt som externt.

I rollen kommer du att arbeta både på vårt huvudkontor i Örebro och på vårt kontor i Stockholm. Du rapporterar till Elon Groups CMO.


 

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen har du en Master- eller Magisterexamen i Marknadsföring, affärsekonomi eller liknande. Du har 3-5 års erfarenhet av att ansvara för ett eller flera varumärken och erfarenhet inom sällanköpshandel är meriterande. Vi ser också att du har erfarenhet av att ta fram årliga varumärkesrevisioner och utifrån detta utveckla strategier och planer för framtiden.
 
Som person är du strukturerad, självgående, positiv och relationsskapande. Du är en driven lagspelare som engagerar och inspirerar andra, som gärna tar ett övergripande ansvar och som får med dig teamet på dina idéer. 
Vi ser också att du har en drivkraft att utvecklas i din roll och du har förmågan att identifiera och starta aktiviteter med fokus på förbättringar. 

Ansökan
Sista dag för ansökan är 17 augusti 2021


För information: Har du frågor så ber jag dig kontakta mig, Gabrielle Peteri, senior rekryteringskonsult, via mail [email protected] 



Om företaget
Elon Group vill vara en attraktiv arbetsplats. Hos oss präglas arbetsklimatet av omtanke för dig som individ. All verksamhet hos Elon Group ska byggas på mångfald, inkluderande och respekt för alla människors lika värde. Detta leder till engagemang, innovation och affärsutveckling. Tillsammans med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter gör detta Elon Group till en spännande arbetsplats. Att vara en attraktiv arbetsgivare säkerställer vi genom kompetensutveckling, löpande uppföljning av arbetsinsatser, bra ledarskap samt bra kommunikation. Visa mindre

Commercial Specialist till Epiroc i Örebro!

Har du examen inom logistik eller ekonomi? Kanske har du arbetat inom spedition eller industriell ekonomi tidigare? Är du engagerad, teamorienterad och sätter alltid kunden i fokus? Då är det dig vi letar efter! Vi söker just nu en Commercial Specialist till Epiroc i Örebro! Uppdraget är på heltid och är tänkt att starta i september 2021 och förväntas pågå i ett år med chans till förlängning. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att til... Visa mer
Har du examen inom logistik eller ekonomi? Kanske har du arbetat inom spedition eller industriell ekonomi tidigare? Är du engagerad, teamorienterad och sätter alltid kunden i fokus? Då är det dig vi letar efter! Vi söker just nu en Commercial Specialist till Epiroc i Örebro! Uppdraget är på heltid och är tänkt att starta i september 2021 och förväntas pågå i ett år med chans till förlängning. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som Commercial Specialist på Epiroc i Örebro kommer du ingå i ett sammansvetsat team som alltid hjälper varandra i arbetet. Du får möjlighet att arbeta passionerat, alltid med andra människor i åtanke samtidigt som du prioriterar säkerhet och välmående i ditt dagliga arbete.

Som Commercial Specialist är du en nyckelspelare i både order- och levereransarbetet. Du är involverad från tidigt skede tills att utrustningen har levererats till Epirocs kunder på ett säkert och effektivt sätt. Mycket av arbetet handlar om att transportplanera, minimera den kommersiella risken, granska och ge råd kring kundens kontrakt samt att följa betalningsprocessen. Du kommer att ha många kontaktytor med Epirocs kundcenter, inom Marknadsavdelningen, med produktion och speditörer etc. Du ansvarar för att de avdelningar som bör involveras i arbetet gör det.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
- Arbeta med transportplanering och samordning
- Ansvara för att utrustning levereras på ett säkert och effektivt sätt
- Ansvara för att servicen och samarbetet med kundcenter fungerar bra
- Granska och ge råd om kundkontrakt
- Följa betalningsprocessen till slutförande
- Ständigt arbeta för att få en positiv påverkan på kassaflödet
- Kontinuerligt arbeta för att hitta förbättringsförslag och effektivisera arbetssätt

Under hela flödet mellan order och leverans är du ansvarig för att säkerställa nödvändig information och följa upp att leveranser sker enligt överenskommelse. Du ser till att arbetet sker enligt gällande internationella handelslagar och regler.


Vem är du?
Vi söker dig som har en examen inom logistik eller ekonomi och/eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom order- och logistikmiljöer. Kanske har du arbetat inom spedition eller industriell ekonomi tidigare? Du har en god förståelse för kommersiella kontrakt och hur de påverkar verksamheten. I rollen behöver du också ha grundläggande finansiell- och riskanalysförståelse samt tidigare erfarenhet av att arbeta i komplexa, tvärfunktionella och globala team. Vidare ser vi att du har god kommunikationsförmåga och vana av arbete på både svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

För att trivas i rollen som Commercial Specialist måste du vara säkerhetsinriktad och gilla att samarbeta med andra. Du ska hela tiden sätta kunden i fokus vilket gör din servicenivå otroligt viktig. Vi ser att du är en strukturerad, detaljorienterad och engagerad person som gillar att arbeta proaktivt i team. Du kan arbeta med flera saker samtidigt och är van vid att hantera hög arbetsbelastning under perioder. Du har ett engagemang för att göra saker på rätt sätt utan att riskera för mycket.

Språk utöver svenska och engelska är meriterande. Det är också önskvärt med god systemvana och intresse för arbete med MRP-system.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Visa mindre

Kommunikatör till statlig myndighet

Ansök    Sep 23    Experis AB    Marknadskommunikatör
Just nu söker vi på Experis en kommunikatör till en större myndighet i Örebro. Fördelen med att vara anställd hos oss är att du får trygghet och stabilitet samtidigt som dina arbetsdagar blir väldigt omväxlande. Det bästa med att arbeta hos oss är möjligheten att utvecklas i din yrkesroll och att arbetet är väldigt mångsidigt. Välkommen med din ansökan! Det här är ett konsultuppdrag som varar sex månader med chans till förlängning. Du kommer att vara anst... Visa mer
Just nu söker vi på Experis en kommunikatör till en större myndighet i Örebro. Fördelen med att vara anställd hos oss är att du får trygghet och stabilitet samtidigt som dina arbetsdagar blir väldigt omväxlande. Det bästa med att arbeta hos oss är möjligheten att utvecklas i din yrkesroll och att arbetet är väldigt mångsidigt. Välkommen med din ansökan!

Det här är ett konsultuppdrag som varar sex månader med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare.

Arbetsuppgifter kommer att inkludera:

Internt och externt kommunikationsarbete på strategisk och operativ nivå. Planera, genomföra och utvärdera kommunikationsinsatser samt marknadsundersökningar och omvärldsanalyser.

Du kommer också att utforma informationsmaterial och ge rådgivning till kollegor i kommunikationsfrågor. Slutligen kan rollen innefatta varumärkesarbete, uppdatera information på hemsida och intranät samt arbete med digitala kanaler och sociala medier.

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med kommunikation. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av media och kommunikation.

Vi söker dig med:

* Högskoleutbildning exempelvis inom media och kommunikation eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som kommunikatör.
* Kunskap om digital kommunikation, sociala medier och varumärkesbyggande.
* Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
* goda kunskaper i redigeringsverktyg (exempelvis Indesign, Photoshop m.fl.) samt webbpubliceringsverktyg (exempelvis Episerver, Sitevision m.fl.).

Erbjudande

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.

Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!

Om Experis

Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på att finna skickliga personer inom IT, teknik, ekonomi, ledarskap men även marknadsföring, försäljning och HR är viktiga delar av vår verksamhet. Vi vänder oss till talanger som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om kandidatens potential, får vi såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup. Visa mindre

E-postspecialist

Är du den vi söker? Nu är det dags att ta vår e-postmarknadsföring till högre höjder! Vi söker en E-postspecialist med inriktning på Marketing Automation. Om Würth Würth är en kombination av ett logistikföretag, ett serviceföretag och ett säljbolag. Vårt mål är att hjälpa våra kunder att effektivisera sin hantering av förbrukningsmaterial genom lösningar som sparar tid och skapar ordning och reda. Vårt huvudkontor och lager finns i Örebro, där finns oc... Visa mer
Är du den vi söker?
Nu är det dags att ta vår e-postmarknadsföring till högre höjder! Vi söker en E-postspecialist med inriktning på Marketing Automation.


Om Würth
Würth är en kombination av ett logistikföretag, ett serviceföretag och ett säljbolag. Vårt mål är att hjälpa våra kunder att effektivisera sin hantering av förbrukningsmaterial genom lösningar som sparar tid och skapar ordning och reda.
Vårt huvudkontor och lager finns i Örebro, där finns också de administrativa och lagerrelaterade tjänsterna. Vi har Sveriges största säljkår, butiker över hela landet, innesäljare, e-handel i framkant och en kompetent kundsupport. Würth är världens ledande leverantör av förbrukningsmaterial till företag inom fordon, industri, bygg och hantverk. Koncernen finns i 84 länder och har ca 80 000 anställda. Vår värdegrund som bygger på inspiration, mod och passion visar vad vi står för och vad vi vill åstadkomma.


Vad innebär det att jobba som E-postspecialist på Würth?
Som kollega till oss får du möjlighet att bli en framgångsrik medarbetare i en global koncern som verkligen vill att du ska lyckas. Oavsett vilken roll du har på Würth så är kunden i fokus.
Som E-postspecialist har du ett operativt och taktiskt ansvar för marketing automation arbetet, givetvis jobbar du i nära samarbete med vårt digitala team. Detta innebär att stödja övergripande försäljningsmål genom att bygga och upprätthålla konverterande kommunikationsflöden. Dessa flöden byggs i Marketing automation systemet Apsis One och består främst av E-postutskick.
· Du skapar olika typer av e-postutskick både avseende struktur och innehåll
· Du skapar olika målgrupper och kommunikationskoncept för kundbearbetning
· Utifrån data bygger du olika typer av Marketing Automationflöden
· Du arbetar löpande med uppföljning och analys
· Du arbetar kontinuerligt med att optimera e-postkommunikationen baserat på testresultat och datanalys
Du kommer att ingå i ett dedikerat marknadsförings- och eBusinessteam bestående av nio personer, där vi skapar innehåll som syftar till att engagera våra kunder och driva försäljning. Våra ambitioner är höga och du får en viktig roll i att hjälpa till att uppfylla dem.


Vi vill att du
· Har erfarenhet från att tidigare ha arbetat med e-postmarknadsföring
· Har erfarenhet av datanalys i Google Analytics
· Har grundläggande kunskaper i bildhantering
· För att lyckas ser vi gärna att du arbetat med marketing automation tidigare och är väl bekant med digital marknadsföring.


· Är analytisk, har ett strukturerat arbetssätt och ett öga för detaljer.
· Kombinerar teknik och analys med kreativitet, engagemang och förståelse för kundupplevelsen.
· Är mål- och resultatinriktad med god förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete eftersom tjänsten handlar om utveckling och förnyelse. Vi vill att du, precis som vi, brinner för att se resultat.
· Är handlingskraftig och nyfiken med god taktisk förmåga och intresse för målgruppsarbete.


Meriterande;
· Meriterande om du arbetat med Apsis Pro eller Apsis One




Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig ett jobb i ett företag med starkt varumärke och en organisation med mycket energi och glädje. Vi erbjuder dig möjligheten till personlig utveckling och ett deltagande i ett aktivt förbättringsarbete. Du kommer att befinna dig nära till beslut och med stora möjligheter att påverka. Vi erbjuder ett stort utrymme för personligt driv och engagemang.


Tjänstgöringsgrad: Heltid
Placeringsort: Örebro
Vi tillämpar löpande urval och önskar din ansökan senast 10 december 2020. Kontaktperson för tjänsten är Charlotte Gullberg, 070-374 50 75. #jobbjustnu Visa mindre

Digital kommunikatör till Cleverex

Cleverex Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Digital kommunikatör till Cleverex koncern Dina arbetsuppgifter: Ditt fokus ligger på skrivande, innehållsskapande och kreativitet. Du kommer arbeta med Cleverex koncernkommunikation i alla kanaler såsom sociala medier, hemsida, interna samt ... Visa mer
Cleverex Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens.

Digital kommunikatör till Cleverex koncern

Dina arbetsuppgifter:

Ditt fokus ligger på skrivande, innehållsskapande och kreativitet. Du kommer arbeta med Cleverex koncernkommunikation i alla kanaler såsom sociala medier, hemsida, interna samt externa utskick, on- och offline. Du skriver målgruppsanpassade texter, medverkar vid bildurval och tar fram presentationer inför lanseringar och presentationer. Du kommer även ha kontakt med utbildningsavdelningen, Brand Managers, VD och kollegorna i marknadsteamet. Du direkt rapporterar till VD.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Skriva text för olika media och målgrupper

Bidra med idéer och kreativa förslag i syfte att stärka kommunikation och varumärke

Målgruppsanpassa innehåll till olika kanaler och mottagare

Forma ordval och tonalitet efter Cleverex språkbruk

Hålla kontakt med och värdera externa samarbetspartners

Din profil:

Vi söker en vässad innehållsskapare som behärskar det svenska språket till fullo och har en träffande retorik och en välutvecklad vokabulär.

Du har ett språkligt intresse och förmågan att anpassa innehållet till målgruppen genom att gestalta ett budskap i olika kanaler.

Din bakgrund kan exempelvis vara kommunikatör, journalist eller liknande. Krav för tjänsten är flytande svenska i tal och skrift samt mycket goda kunskaper i engelska.

Du har lämplig eftergymnasial utbildning i form av kandidatexamen eller KY/YH-utbildning och minst tre års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.

Ytterligare krav är kunskaper i Adobe Creative Cloud och Officepaketet, även om det finns annan specialistkompetens för formgivning i företaget.

För att trivas i kulturen på Cleverex är du en prestigelös och positiv person med integritet och eget driv. Du drivs av att komma med förslag, kunna påverka och argumentera för dina idéer, samtidigt som du även kan finna arbetsglädje när ett beslut har fattats av andra och då fullföljer plan och aktiviteter. Du bygger värde och motiveras av att leverera kunskap i syfte att bidra till Cleverex fortsatta tillväxtresa. Om denna beskrivning känns träffande är du varmt välkommen men din ansökan och personliga brev.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på 010 550 0000.

Om oss

Cleverex Bemmaning är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserade på chefs- och specialistroller. Cleverex Bemanning ingår i koncernen Cleverex som är verksam inom Sales & Marketing, Finance,Supply Chain samt Office & HR.

Håll utkik i din inkorg! Vi kommer at ta första kontakt via mejl. Visa mindre

Mötesbokare för mäklarföretag

Ansök    Feb 20    Ringson AB    Marknadskommunikatör
Insales AB Startade sin verksamhet i Göteborg för snart 10 år sedan och har funnits i Örebro i ca 6 år. Vi är drygt 15 anställda på vårt kontor i Örebro och har specialiserat oss på mötesbokning på bostadsmarknaden. Vi har nyligen flyttat in i en nyrenoverad större lokal i centrala Örebro och vill därför utöka med fler medarbetare. Vi investerar och arbetar långsiktigt med såväl uppdragsgivare som personal och investerar mycket i vår personal. Vi tycker at... Visa mer
Insales AB Startade sin verksamhet i Göteborg för snart 10 år sedan och har funnits i Örebro i ca 6 år. Vi är drygt 15 anställda på vårt kontor i Örebro och har specialiserat oss på mötesbokning på bostadsmarknaden. Vi har nyligen flyttat in i en nyrenoverad större lokal i centrala Örebro och vill därför utöka med fler medarbetare. Vi investerar och arbetar långsiktigt med såväl uppdragsgivare som personal och investerar mycket i vår personal. Vi tycker att ett långsiktigt samarbete ska löna sig och bidrar därför ofta med generösa resor, tävlingar och festliga tillställningar. Utveckling är för oss av högsta prioritet och fokuserar därför ständigt på utbildning och produktutveckling där vi helst ser att alla är med och bidrar med nya idéer. Vill du ha en trivsam arbetsplats med enorma utvecklingsmöjligheter är Insales platsen för dig! Skicka din ansökan till: [email protected] Vi söker dig som vill jobba som mötesbokare i en grupp med ambitiösa mötesbokare. Vi letar framför allt efter dig med rätt driv. Det är viktigt för oss är att du vill vara med i en gemenskap där du bidrar med positiv energi och ett bra klimat med mycket tävlingar, resor och happenings. Innan du börjar arbeta får du genomgå en grundlig utbildning som kommer att vara till stor nytta för ditt framtida arbetsliv och väl på plats i arbetet får du dessutom dagligen stort stöd av våra erfarna coacher och arbetskollegor. Insales AB startade sin verksamhet i oktober 2009 och har sedan dess prioriterat långsiktighet i sina relationer gentemot såväl samarbetspartners som sina anställda. Vi har i dagsläget kontor i Örebro och Göteborg och är ca 30 medarbetare. Nu söker vi medarbetare till vårt kontor i Örebro eftersom att vi nyligen flyttat till en ny större lokal. Vi är intresserade av att träffa dig som är social, engagerad och dessutom är bra på att prata i telefon! Du är också orädd, service minded och social. I rollen som mötesbokare kommer du att på plats på vårt kontor kontakta kunder via telefon på uppdrag av en av landets största mäklarfirmor. Uppdraget går ut på att boka in ett möte med en mäklare för en kostnadsfri bostadsvärdering. Du kommer ingå i en grupp glada mötesbokare i en arbetsmiljö där det ska vara högt i tak och roligt att arbeta. Har du erfarenhet av mötesbokning eller telefonförsäljning är detta givetvis meriterande men det är inte ett måste, vi lägger större vikt vid att du har en bra personlighet och en öppen attityd. Du kommer givetvis få utbildning och stöd från coach i ditt dagliga arbete. Vi erbjuder fast timlön och ett varmt arbetsklimat. Rekryteringen kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag! För ytterligare frågor om tjänsten, kontakta Felix Möller, 0708 624047 eller maila in ditt CV direkt till [email protected] Visa mindre

Marketing Specialist till Hasselfors Garden

Ansök    Sep 4    Tng Group AB    Marknadskommunikatör
En bred roll med stort eget ansvar inom marknadsföring till framgångsrika Hasselfors Garden Är du en kommunikativ och kreativ lagspelare? Har du några års erfarenhet från kommunikation i digitala kanaler? Bra! Då kan du vara den Marketing Specialist som vi söker för rekrytering till Hasselfors Garden.Rollen är ett föräldravikariat på ca 1 år.Välkommen med din ansökan! VAD KAN VI ERBJUDA DIG? Hasselfors Garden ingår i en koncern som kännetecknas av ett f... Visa mer
En bred roll med stort eget ansvar inom marknadsföring till framgångsrika Hasselfors Garden

Är du en kommunikativ och kreativ lagspelare? Har du några års erfarenhet från kommunikation i digitala kanaler? Bra! Då kan du vara den Marketing Specialist som vi söker för rekrytering till Hasselfors Garden.Rollen är ett föräldravikariat på ca 1 år.Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Hasselfors Garden ingår i en koncern som kännetecknas av ett framåtdriv och ett nytänkande. I rollen som Marketing Specialist kommer du att ansvara för kommunikationen både till B2C och B2B. Du kommer att bli en del av ett internationellt marknadsteam.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du får en bred roll med många olika kontaktytor, dels internt inom koncernen med dina kollegor inom marknadsavdelningen, säljorganisationen, produktansvariga, dels våra externa samarbetspartners (reklambyråer, fotografer, influencers m fl). 

I din roll som Marketing Specialist kommer du att få skapa innehåll, marknadskampanjer mot privatkonsumenter, PR, uppdatera och utveckla våra webbplatser samt stötta Landscaping med marknadsföring B2B. I ditt arbete kommer du att få stöttning från övriga kollegor i marknadsteamet. Du är ansvarig för den digitala kommunikationen i teamet och kommer att ha både en utförande roll för den svenska marknaden och stötta marknadsteamet i andra länder. Dokumenterad erfarenhet från digital marknadsföring väger därför tungt.

• Planera och ansvara för kampanjer B2C.
• Uppdatera webbsidor och analysera trafik samt SEO-analyser.
• Planera och kampanjer i sociala kanaler och stötta andra marknadsområden. 
• Ansvara för rekrytering och handledning av marketing trainee.
• Ansvara för kommunikation, säljmaterial, events, kataloger mm för Landscaping.

 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer till ett företag med stark tillväxt och med en vilja att ligga i framkant. Som Marketing Specialist är du delaktig i att forma Hasselfors Gardens kommunikation både i text och i bild.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig med en akademisk examen inom marknadsföring eller liknande. Du har arbetat några år med digitala kanaler och har kunskap i Wordpress och Google-analytics. Du är även van användare av InDesign och Photoshop, det är meriterande om du även har kunskap om Premier Pro. Om du har erfarenhet från vår bransch, eller liknande branscher, är det meriterande. Om du dessutom har ett intresse för trädgård och odling, så är det ingen nackdel. Du har mycket goda kunskaper i svenska och har en förmåga att förmedla budskap. Då rollen innebär samarbete med kollegor i Finland så har du också goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.

Som person tar du ett stort ansvar och agerar på eget initiativ. Du är kreativ och har lätt för att samarbeta med andra. Vidare så är du kommunikativ och har förmåga att skapa ett nätverk för att uppnå mål. Då rollen innebär att arbeta med flera parallella arbetsuppgifter och projekt samtidigt kan du prioritera och organisera ditt arbete.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen! Visa mindre

Kommunikatör

Ansök    Feb 20    Nethouse    Marknadskommunikatör
Nu söker vi en kommunikatör som vill bli en del av vårt härliga marknadsteam. Tycker du om att producera content och jobba med sociala medier? Är du en mästare på InDesign och Photoshop och har du koll på vad som är en snygg layout? Då kanske du är den vi söker! Om rollen Att uppdatera content i olika kanaler är förhoppningsvis något du kan göra i sömnen så då blir det ju ingen match hos oss. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är alltså att producera mark... Visa mer
Nu söker vi en kommunikatör som vill bli en del av vårt härliga marknadsteam. Tycker du om att producera content och jobba med sociala medier? Är du en mästare på InDesign och Photoshop och har du koll på vad som är en snygg layout? Då kanske du är den vi söker!

Om rollen

Att uppdatera content i olika kanaler är förhoppningsvis något du kan göra i sömnen så då blir det ju ingen match hos oss. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är alltså att producera marknadsföringsmaterial och att arbeta med företagets externa och interna kanaler. Du är ett stöd för hela organisationen då du stöttar samtliga kontor på alla våra orter. PowerPoints, profilprodukter, events, videoproduktion och pressreleaser är bara några saker som kommer att stå på din att-göra-lista.

Tjänsten är ett vikariat som löper från april 2020 till och med augusti 2021.

Vi erbjuder dig

Förutom världens bästa kollegor och roliga arbetsuppgifter erbjuder vi dig en härlig arbetsmiljö i ett företag med korta beslutsvägar. Du kommer att vara en viktig del av vårt marknadsteam där egna initiativ och framåtanda uppmuntras. Du kommer att arbeta från vårt kontor i centrala Örebro i våra nya och fina lokaler.


Vem är du?

För att trivas i rollen är det viktigt att du är glad, öppen och nyfiken. Det är även viktigt att du är lyhörd och snabbt sätter dig in i nya saker och ämnen.

Du har en förmåga att bygga förtroende inom vår organisation, är serviceminded och en flexibel problemlösare. Då vi lever i en fartfylld vardag är det avgörande att du kan jobba strukturerat, vågar ta initiativ och kan se var behoven finns. Hos oss får du jobba både i team och självständigt vilket innebär att du bör trivas i båda situationerna.

Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet och din sociala kompetens.

Vi vill att du har en akademisk utbildning inom marknadsföring/kommunikation eller motsvarande utbildning. Alternativt lämplig arbetslivserfarenhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande tjänst/arbetsuppgifter. Du talar flytande svenska och uttrycker dig väl i tal och skrift på engelska.

Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande, dock vill vi ha din ansökan senast 23 februari.

Om du vill veta mer om tjänsten, kontakta Jenny Sjödin, marknadsföring- och kommunikationsansvarig på 070-621 41 24 eller Maria Roseen, rekryterare, på 070-259 05 07.

Kort fakta om Nethouse

Vi är IT- och managementkonsulter som arbetar med affärskritiska lösningar. Sedan starten år 1998 har vi brunnit för att göra system och tekniska lösningar smartare, effektivare och mer lönsamma för våra kunder. Vi gör det tillsammans och har riktigt roligt längs vägen! Vi är verksamma i hela Sverige och har kontor i Borlänge, Linköping, Stockholm, Karlskoga och Örebro med cirka 150 anställda. Våra konsulter verkar inom Systemutveckling, IT-infrastruktur och Affärs- och verksamhetsutveckling. Vårt sätt att arbeta och bemöta medarbetare och kunder genomsyras av våra fyra kärnvärden; engagemang, kompetens, ödmjukhet och lönsamhet.

Vill du jobba i ett bolag som tänker nytt, skapar förutsättningar för utveckling, drivs framåt av sina fantastiska medarbetare och där skratt på jobbet uppmuntras? Då ska du söka jobb hos oss. Nu vill vi bli fler och hoppas att just du är redo att bli en Nethousare! Visa mindre

Digital marknadsförare till Arbesko

Ansök    Maj 2    TNG Group AB    Marknadskommunikatör
Intressant roll för dig som brinner för digital marknadsföring på Arbesko i Kumla Vill du arbeta på ett företag med korta beslutsvägar, högt tempo och med ett starkt varumärke? Trivs du i en kreativ och operativ roll med fokus på digitala kanaler? Bra. Då är detta rollen för dig! Nu söker vi en marknadsförare till framgångsrika Arbesko i Kumla. Du får en fri, viktig och varierande roll där du är drivande i företagets resa från traditionell annonsmarknads... Visa mer
Intressant roll för dig som brinner för digital marknadsföring på Arbesko i Kumla

Vill du arbeta på ett företag med korta beslutsvägar, högt tempo och med ett starkt varumärke? Trivs du i en kreativ och operativ roll med fokus på digitala kanaler? Bra. Då är detta rollen för dig! Nu söker vi en marknadsförare till framgångsrika Arbesko i Kumla. Du får en fri, viktig och varierande roll där du är drivande i företagets resa från traditionell annonsmarknadsföring till digital varumärkeskommunikation.Tjänsten är initialt ett längre konsultuppdrag med goda möjligheter till anställning hos kund.Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som medarbetare på Arbesko får du arbeta i en miljö som präglas av yrkesstolthet, historia och nytänk. Du blir en del av ett företag med högt engagemang, högt tempo, starka värderingar och arbetsglädje. Du blir utbildad av Lianatech i CMS och verktyg, dvs. ingen förkunskap krävs.

 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

• Digitalisera Arbeskos marknadsföring där optimering av varumärkets digitalnärvaro sker i verktyg från https://www.lianatech.se/
• Ansvarig projektledare för införande av ny digitalplattform från Liana vilket innefattar PR, CMS, Mail, E-handel, PIM samt Inbound marketing
• I samråd med ledning och reklambyrå sätta contentplaner för implementation av budskapsstrategier via annonsering, SEO, re marketing och sociala medier.
• Skrivande avsett för egna kanaler, kund eller media; pressmeddelande, blogginlägg, artiklar, produkttexter, nyhetsbrev, samarbetsmail, soc. media-posts mm
• Löpande hantering av all marknadsföring via hemsida, e-postutskick, och sociala medier inklusive strategisk planering och analys
• Koordinering/projektledning/samordning av taktisk marknadskommunikation
• Löpande originalarbeten i Adobe Illustrator samt Adobe Photoshop
• Eventkoordinator för mässor, kundevents och interna säljmöten
• I samråd med marknadschefen utvärdera effekten av beslutade marknadsinsatser
• Stötta säljorganisationen och hjälpa till att driva tillväxt via företagets partners

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I rollen rapporterar du till chefen för Produkt och Marknad. Du samverkar tätt tillsammans med kollegor inom såväl Arbesko som med marknadskollegor inom Bergman & Beving samt med reklambyrå och andra partners.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har en relevant utbildning inom området samt ett antal års erfarenhet från en liknande roll. Du har mycket goda kunskaper inom det digitala området samt erfarenhet av B2B och/eller B2C. Tidigare erfarenhet från byrå är meriterande.

Som person är du kommunikativ. Du agerar på eget initiativ, får saker att hända och tar ansvar för resultatet. Vidare ser du och tar vara på affärsmöjligheter och har ett starkt positivt inflytande på verksamhetens tillväxt och lönsamhet. Du är duktig på att skapa ett användbart nätverk med kontakter och relationer och använder detta för att uppnå mål. Du är innovativ och trivs med att kontinuerligt utvecklas i din yrkesroll.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen! Visa mindre

Mötesbokare för mäklarföretag

Ansök    Maj 20    Ringson AB    Marknadskommunikatör
Insales AB startade sin verksamhet i oktober 2009 och har sedan dess prioriterat långsiktighet i sina relationer gentemot såväl samarbetspartners som sina anställda. Vi har i dagsläget kontor i Örebro och Göteborg och är ca 30 medarbetare. Nu söker vi medarbetare till vårt kontor i Örebro eftersom att vi nyligen flyttat till en ny större lokal. Vi är intresserade av att träffa dig som är social, engagerad och dessutom är bra på att prata i telefon! Du är o... Visa mer
Insales AB startade sin verksamhet i oktober 2009 och har sedan dess prioriterat långsiktighet i sina relationer gentemot såväl samarbetspartners som sina anställda. Vi har i dagsläget kontor i Örebro och Göteborg och är ca 30 medarbetare. Nu söker vi medarbetare till vårt kontor i Örebro eftersom att vi nyligen flyttat till en ny större lokal. Vi är intresserade av att träffa dig som är social, engagerad och dessutom är bra på att prata i telefon! Du är också orädd, service minded och social. I rollen som mötesbokare kommer du att på plats på vårt kontor kontakta kunder via telefon på uppdrag av en av landets största mäklarfirmor. Uppdraget går ut på att boka in ett möte med en mäklare för en kostnadsfri bostadsvärdering. Du kommer ingå i en grupp glada mötesbokare i en arbetsmiljö där det ska vara högt i tak och roligt att arbeta. Har du erfarenhet av mötesbokning eller telefonförsäljning är detta givetvis meriterande men det är inte ett måste, vi lägger större vikt vid att du har en bra personlighet och en öppen attityd. Du kommer givetvis få utbildning och stöd från coach i ditt dagliga arbete. Vi erbjuder fast timlön och ett varmt arbetsklimat. Rekryteringen kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag! För ytterligare frågor om tjänsten, kontakta Felix Möller, 0708 624047 eller maila in ditt CV direkt till [email protected]

Vi söker dig som vill jobba som mötesbokare i en grupp med ambitiösa mötesbokare. Vi letar framför allt efter dig med rätt driv. Det är viktigt för oss är att du vill vara med i en gemenskap där du bidrar med positiv energi och ett bra klimat med mycket tävlingar, resor och happenings. Innan du börjar arbeta får du genomgå en grundlig utbildning som kommer att vara till stor nytta för ditt framtida arbetsliv och väl på plats i arbetet får du dessutom dagligen stort stöd av våra erfarna coacher och arbetskollegor.

Insales AB Startade sin verksamhet i Göteborg för snart 10 år sedan och har funnits i Örebro i ca 6 år. Vi är drygt 20 anställda på vårt kontor i Örebro och har specialiserat oss på mötesbokning på bostadsmarknaden. Vi har nyligen flyttat in i en nyrenoverad större lokal i centrala Örebro och vill därför utöka med fler medarbetare. Vi investerar och arbetar långsiktigt med såväl uppdragsgivare som personal och investerar mycket i vår personal. Vi tycker att ett långsiktigt samarbete ska löna sig och bidrar därför ofta med generösa resor, tävlingar och festliga tillställningar. Utveckling är för oss av högsta prioritet och fokuserar därför ständigt på utbildning och produktutveckling där vi helst ser att alla är med och bidrar med nya idéer. Vill du ha en trivsam arbetsplats med enorma utvecklingsmöjligheter är Insales platsen för dig! Skicka din ansökan till: [email protected] Visa mindre

Marknadskommunikatör

Ansök    Okt 4    Huvudkontor    Marknadskommunikatör
Vi söker nu en ny marknadskommunikatör som vill vara med på vår resa att skapa långsiktiga kundrelationer där kunden och vår gemensamma miljö är i fokus. Är du en kreativ och handlingskraftig person med viljan att alltid leverera hög kvalitet? Vill du jobba tillsammans med andra som brinner för miljö och teknik? Om du dessutom lockas av att arbeta i ett bolag med stark teamkänsla kan Ecoguard vara platsen för dig. EcoGuard är ett företag som kan erbjuda di... Visa mer
Vi söker nu en ny marknadskommunikatör som vill vara med på vår resa att skapa långsiktiga kundrelationer där kunden och vår gemensamma miljö är i fokus. Är du en kreativ och handlingskraftig person med viljan att alltid leverera hög kvalitet? Vill du jobba tillsammans med andra som brinner för miljö och teknik? Om du dessutom lockas av att arbeta i ett bolag med stark teamkänsla kan Ecoguard vara platsen för dig. EcoGuard är ett företag som kan erbjuda dig en fartfylld och spännande resa inom ett teknikfyllt område där EcoGuard är det ledande bolaget på svenska marknaden idag. EcoGuard söker nu en marknadskommunikatör till vårt kontor i Örebro Vilka är vi? EcoGuards huvudkontor ligger i Örebro, vi har även kontor i Sollentuna, Eskilstuna, Malmö, Göteborg och Norrköping. Vår personalsammansättning har en blandning av erfarenhet och hunger. Vi är stolta över vårt företag och våra duktiga kollegor – vi har roligt tillsammans! På EcoGuard värdesätter vi god hälsa och erbjuder därför ett generöst träningsbidrag samt möjlighet att träna på arbetstid. Vi har självklart kollektivavtal samt företagshälsovård.   I denna roll kommer du att arbeta tillsammans med VD och säljavdelningen. Dina främsta arbetsuppgifter är: Utveckla och underhålla hemsidor Löpande publiceringar/kundutskick såsom ex.vis nyhetsbrev Uppdatera innehåll på sociala medier Koordinera och projektleda mässor och event Producera grafiskt material såsom produktblad, broschyrer, PPT-presentationer, mallar m.m. Underhålla och uppdatera EcoGuards kundregister Ansvara för EcoGuards domäner och varumärken   Tjänsten passar dig som vill arbeta i en operativ roll där du själv får ansvara för att driva på dina processer. Du erbjuds en självständig och utvecklande roll med möjligheter till personlig utveckling. Om du erfarenhet att arbeta med molnbaserade lösningar ser vi detta som en stor merit. Personliga egenskaper Vi söker dig som har arbetat med ovan nämnda arbetsuppgifter i en operativ roll och har relevant yrkeserfarenhet. Du har känsla och intresse för design, färg och form. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och kan uttrycka dig väl och differentierat i olika texter. Vi ser gärna att du fotograferar och kan tänka dig att skapa filmer i informations och utbildningssyfte. Som person är du idérik och initiativrik. Du har en god analytisk förmåga och trivs med att arbeta såväl självständigt som i team. Det är viktigt att du är van vid att prioritera och planera dina dagar för att på bästa sätt producera ett resultat. Du trivs i en bred roll där du själv får ta mycket ansvar för att driva processer inom marknadsföring.   Visa mindre

Mötesbokare för mäklarföretag

Ansök    Apr 1    Ringson AB    Marknadskommunikatör
Insales AB startade sin verksamhet i oktober 2009 och har sedan dess prioriterat långsiktighet i sina relationer gentemot såväl samarbetspartners som sina anställda. Vi har i dagsläget kontor i Örebro och Göteborg och är ca 30 medarbetare. Nu söker vi medarbetare till vårt kontor i Örebro eftersom att vi nyligen flyttat till en ny större lokal. Vi är intresserade av att träffa dig som är social, engagerad och dessutom är bra på att prata i telefon! Du är o... Visa mer
Insales AB startade sin verksamhet i oktober 2009 och har sedan dess prioriterat långsiktighet i sina relationer gentemot såväl samarbetspartners som sina anställda. Vi har i dagsläget kontor i Örebro och Göteborg och är ca 30 medarbetare. Nu söker vi medarbetare till vårt kontor i Örebro eftersom att vi nyligen flyttat till en ny större lokal. Vi är intresserade av att träffa dig som är social, engagerad och dessutom är bra på att prata i telefon! Du är också orädd, service minded och social. I rollen som mötesbokare kommer du att på plats på vårt kontor kontakta kunder via telefon på uppdrag av en av landets största mäklarfirmor. Uppdraget går ut på att boka in ett möte med en mäklare för en kostnadsfri bostadsvärdering. Du kommer ingå i en grupp glada mötesbokare i en arbetsmiljö där det ska vara högt i tak och roligt att arbeta. Har du erfarenhet av mötesbokning eller telefonförsäljning är detta givetvis meriterande men det är inte ett måste, vi lägger större vikt vid att du har en bra personlighet och en öppen attityd. Du kommer givetvis få utbildning och stöd från coach i ditt dagliga arbete. Vi erbjuder fast timlön och ett varmt arbetsklimat. Rekryteringen kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag! För ytterligare frågor om tjänsten, kontakta Felix Möller, 0708 624047 eller maila in ditt CV direkt till [email protected]

Vi söker dig som vill jobba som mötesbokare i en grupp med ambitiösa mötesbokare. Vi letar framför allt efter dig med rätt driv. Det är viktigt för oss är att du vill vara med i en gemenskap där du bidrar med positiv energi och ett bra klimat med mycket tävlingar, resor och happenings. Innan du börjar arbeta får du genomgå en grundlig utbildning som kommer att vara till stor nytta för ditt framtida arbetsliv och väl på plats i arbetet får du dessutom dagligen stort stöd av våra erfarna coacher och arbetskollegor.

Insales AB Startade sin verksamhet i Göteborg för snart 10 år sedan och har funnits i Örebro i ca 6 år. Vi är drygt 20 anställda på vårt kontor i Örebro och har specialiserat oss på mötesbokning på bostadsmarknaden. Vi har nyligen flyttat in i en nyrenoverad större lokal i centrala Örebro och vill därför utöka med fler medarbetare. Vi investerar och arbetar långsiktigt med såväl uppdragsgivare som personal och investerar mycket i vår personal. Vi tycker att ett långsiktigt samarbete ska löna sig och bidrar därför ofta med generösa resor, tävlingar och festliga tillställningar. Utveckling är för oss av högsta prioritet och fokuserar därför ständigt på utbildning och produktutveckling där vi helst ser att alla är med och bidrar med nya idéer. Vill du ha en trivsam arbetsplats med enorma utvecklingsmöjligheter är Insales platsen för dig! Skicka din ansökan till: [email protected] Visa mindre

Marknadskommunikatör med digital kunskap

Ansök    Maj 1    Eventor    Marknadskommunikatör
Eventor söker en marknadskommunikatör som obehindrat kan jobba digitalt, planera, genomföra och följa upp marknadsaktiviteter och producera innehåll för olika kanaler, både internt och externt. Är du en självständig, strukturerad och flexibel person som får saker gjorda? Då är du den vi söker!Om digVad förväntar vi oss av dig?- Du har erfarenhet av att ha arbetat med e-handel där dina digitala marknadsföringskunskaper och ditt intresse för webbteknologi sk... Visa mer
Eventor söker en marknadskommunikatör som obehindrat kan jobba digitalt, planera, genomföra och följa upp marknadsaktiviteter och producera innehåll för olika kanaler, både internt och externt. Är du en självständig, strukturerad och flexibel person som får saker gjorda? Då är du den vi söker!Om digVad förväntar vi oss av dig?- Du har erfarenhet av att ha arbetat med e-handel där dina digitala marknadsföringskunskaper och ditt intresse för webbteknologi skapar tillväxt- Fördelaktigt med erfarenhet av att lansera e-handel i nya länder- Erfarenhet och goda kunskaper av Photoshop, InDesign eller liknande verktyg- Erfarenhet av att skapa content och digital/analog marknadsföring- Självständigt kunna skapa nyhetsutskick, banners samt olika reklammaterial- Du har ett stort intresse och följer utvecklingen väl inom e-handel samt att du har kunskap och erfarenhet av marknadsföring i social media- Att vid behov vara behjälplig med andra administrativa uppgifter, såsom ta fram offerter, lägga beställningar hos leverantörer och stötta kundtjänst eller ta emot kund i kundens Showroom.- Vi utgår i från att du behärskar det svenska och engelska språket väl i både tal och skrift- Meriterande, inget krav, om du är kunnig inom något av de övriga nordiska språkenEn mycket viktig egenskap är att du trivs i en entreprenörsdriven miljö med snabba beslutsvägar och stort tillväxtfokus. Som person är du en stark lagspelare samtidigt som du kan arbeta självständigt och gillar att ha många bollar i luften. Du är målinriktad, kreativ, noggrann samt bra på att formulera dig i text.Tveka inte att ansöka om du tycker att vårt erbjudande låter intressant och känner att du stämmer väl in på kompetensprofilen ovan.Dina arbetsuppgifterÄr du entreprenörsdriven och gillar e-handel?Vi söker nu en E-commerce manager med entreprenörsanda som operativt och självständigt kan driva bolagets e-handel till nya nivåer och vara en del av en tillväxtresa. Bolaget befinner sig nu i en spännande och expansiv utveckling. För rätt person finns stora möjligheter.Ansvarsområden:- Självständigt utveckla och förbättra webbutiken ur ett användarvänligt perspektiv samt följa trender och utveckling inom e-handel för att hålla hög kvalité- Ansvara för marknadsföring ut i olika kanaler, både analogt och digitalt, samt främja ökad försäljning- Ansvarig för lansering och etablering i nya länder- Ansvara för att skapa och förädla content till våra siter- Du ansvarar för och säkerställer att innehåll i texter och bild håller hög kvalitet- Utvecklingen går snabbt och det gäller för dig att arbeta proaktivt, finna nya vägar och hela tiden ligga i framkant- Etablera samarbeten med influencers- Stödja bolagets ägare i beslut och vara delaktig i bolagets utveckling och tillväxt Visa mindre