Lediga jobb som Fastighetschef i Örebro

Se lediga jobb som Fastighetschef i Örebro. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Örebro som finns hos arbetsgivaren.

Fastighetschef med ödmjukt sinne och skinn på näsan? Följ med på vår resa!

Ansök    Sep 19    Svealandstrafiken AB    Fastighetschef
Vi på Svealandstrafiken älskar att ha roligt tillsammans på jobbet. Nu letar vi efter marknadens vassaste fastighetschef att bli en del av vårt glada gäng! Ta chansen att delta i stora kommande byggprojekt där du får leda laget framåt. Kort om tjänsten Du kommer att jobba på fastighetsavdelningen som i dagsläget består av en förvaltare, en teknisk förvaltare och fyra härliga drifttekniker. Det är här du kommer att kliva in med goda ledaregenskaper, redo... Visa mer
Vi på Svealandstrafiken älskar att ha roligt tillsammans på jobbet. Nu letar vi efter marknadens vassaste fastighetschef att bli en del av vårt glada gäng! Ta chansen att delta i stora kommande byggprojekt där du får leda laget framåt.

Kort om tjänsten

Du kommer att jobba på fastighetsavdelningen som i dagsläget består av en förvaltare, en teknisk förvaltare och fyra härliga drifttekniker. Det är här du kommer att kliva in med goda ledaregenskaper, redo för en komplex tjänst där både den strategiska och operativa hjärnhalvan måste samarbeta.

En vanlig dag kan du exempelvis pyssla med:

• Övergripande ansvar för bolagets ägda fastighetsbestånd och inhyrda lokaler
• Kravställa, förvalta och följa upp avtal inom området
• Ansvarig för att leda arbetet vid mindre och större byggprojekt inklusive upphandling
• Ansvara för att underhålls- drift och investeringsplaner tas fram och genomförs
• Ekonomiansvar för avtal, projekt och drift

Vad säger kollegorna om Svealandstrafiken?

”Ett företag med goda värderingar som är i ett expansionsskede. På Svealandstrafiken får du jobba med frihet under ansvar och påverka dina arbetsdagar på riktigt.”

”Vi är en liten avdelning som hjälper varandra och har ett öppet klimat. Det är väldigt roligt och stimulerande att komma till jobbet helt enkelt!”

Fler saker som gör livet extra trevligt på Svealandstrafiken:

• Friskvårdsbidrag och tjänstepension
• Norra Europas kanske godaste kaffe

Vem är då vår nya drömkollega?

Vi är nyfikna på dig! Vad vi hoppas är att du har relevant högskoleutbildning inom fastighetsekonomi eller förvaltning, alternativt annan utbildning i kombination med likvärdig yrkeserfarenhet. Dessutom har du flerårig erfarenhet av fastighetsförvaltning inklusive drift, samt erfarenhet inom olika tekniska områden kopplat till fastighetsområdet.

Som person är du ambitiös men samtidigt ödmjuk och har den där legendariska förmågan att driva förändring. Du är en given lagspelare som samverkar för att skapa förtroenden både internt och externt.

Låter det som du? Bra! Har du följande kunskaper är vi sålda.

• Erfarenhet av kravställan och upphandling enligt LUF (Lagen om upphandling inom försörjningssektorerna) gärna utifrån ett beställarperspektiv
• Erfarenhet av hållbarhetsfrågor
• Insikt och kunskap i frågor rörande fastighets- hyres- och entreprenadjuridik
• Förståelse och erfarenhet av elanläggningsfrågor och elsäkerhet

Om anställningen

Heltid, tills vidare. Placeringsort Örebro eller Västerås, enligt överenskommelse. Tillträde så snart som möjligt.

Har vi fångat ditt intresse?

Det hoppas vi! Ansök genom att klicka på Ansök nu-knappen, senast 19 oktober 2022.

Urval och intervjuer kommer att kunna ske löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Så sök redan idag!

Om du har frågor om tjänsten eller Svealandstrafiken är du hjärtligt välkommen att kontakta Ekonomichef Mattias Ceder, se kontaktuppgifter nedan.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av annonser i samband med denna rekrytering.

Om Svealandstrafiken

Svealandstrafiken äger och förvaltar 12 bussdepåer i Örebro och Västmanlands län.
Total ägd lokalyta är för närvarande 33 402 m².

En kraftig utökning av fastighetsbeståndet skedde 2021 då två fastighetsbolag förvärvades och fusionerades in i Svealandstrafiken, innehållandes 9 bussdepåer i Örebro län. På bussdepåerna finns både interna och externa hyresgäster.

Vi gillar människor och varje dag kör vi mer än 65 000 resenärer till jobbet, skolan och hem igen - tryggt och säkert. Det är så vi vill att det ska kännas att resa med oss. Visa mindre

Områdeschef till Regionservice fastigheter

Ansök    Aug 19    REGION ÖREBRO LÄN    Fastighetschef
Är du en ansvarstagande och driven ledare som vill vara med i vår utvecklingsresa inom Regionservice? Då har vi en spännande tjänst för dig! Vi söker nu dig som vill arbeta som områdeschef för Område fastigheter inom Region Örebro län, tillika regionens fastighetschef. Våra medarbetare är vår styrka som ger oss möjlighet att utveckla vår verksamhet genom samarbete, utveckling och professionalism. Vi välkomnar dig som tillsammans med oss vill nå vår vision,... Visa mer
Är du en ansvarstagande och driven ledare som vill vara med i vår utvecklingsresa inom Regionservice? Då har vi en spännande tjänst för dig!
Vi söker nu dig som vill arbeta som områdeschef för Område fastigheter inom Region Örebro län, tillika regionens fastighetschef.
Våra medarbetare är vår styrka som ger oss möjlighet att utveckla vår verksamhet genom samarbete, utveckling och professionalism. Vi välkomnar dig som tillsammans med oss vill nå vår vision, Tillsammans skapar vi ett bättre liv!
Område fastigheter ansvarar för förvaltning, drift och byggnation av Region Örebro läns fastigheter, ca 500 000 m2. Vår huvuduppgift är att vårda våra fastigheter och att se till att lokalerna är funktionella och ändamålsenliga. Det gör vi genom verksamhets- och teknikanpassning eller genom att skapa nya lokaler eller byggnader. Våra hyresgäster är till största delen vårdverksamheter, vilket innebär en hög teknisk komplexitet och krav på samband, funktionalitet och flöden.
Tillsammans är vi ca 140 medarbetare, både yngre och mer erfarna. Våra medarbetare är drivna, engagerade och har en hög teknisk kompetens. Hos oss möter du människor som hjälper varandra och har en god sammanhållning.

Regionservice arbetar med service till Region Örebro läns verksamheter. Hos oss finns många olika arbetsuppgifter och expertis inom bland annat IT, fastighet, kost, städ, logistik, medicinsk teknik, support, upphandling, arkivering och administration. Vi har också ett strategiskt ansvar för utveckling av våra verksamheter. Våra 950 medarbetare är vår stora tillgång för att göra ett gott arbete med kundens fokus. Vi drivs av ett stort engagemang för helhetssyn, samverkan och utveckling av arbetsmetoder. 
Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling.
Tillsammans skapar vi ett bättre liv.


Områdeschef till Regionservice fastigheter

Arbetsuppgifter

Din roll är att vara förebild och kulturbärare av Region Örebro läns värdegrund, samarbete, utveckling och professionalism vilket är något som genomsyrar hela vår verksamhet. 
Du leder och coachar en ledningsgrupp bestående av fem avdelningschefer som har ett stort engagemang och intresse inom våra fastighetsfrågor. Du har också ledaransvar för en fastighetsstrateg, en verksamhetsutvecklare samt två administratörer. 
Som områdeschef arbetar du med att leda, utveckla, följa upp och samordna verksamheten enligt politik och regionledningens intentioner samt organisationens behov. 
Du ingår i Regionservice ledningsgrupp som tillsammans tar ansvar för hela förvaltningens arbete och säkerställer leverans av helhetslösningar.
Du är ett strategiskt stöd till förvaltningschefen och regiondirektören gällande frågor inom fastigheter, så som exempelvis utveckling och redundans. 
Verksamheten ansvarar för hela beståndet av fastigheter för Region Örebro län, vars fastigheter finns i hela länet.
Du har ekonomiansvar, personalansvar, resultatansvar och arbetsmiljöansvar i rollen som fastighetschef.

Övrig information

Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.

Kvalifikationer

Vi söker dig som är en engagerad och erfaren ledare som har flerårig erfarenhet av att leda andra chefer.
Du har mycket goda ledaregenskaper och ett tydligt ny- och utvecklingstänk med en god förmåga att entusiasmera. Då vi sätter våra samarbetspartners i centrum är lyhördhet viktigt. Att leda andra chefer och driva utveckling genom dessa är något du trivs med och du har lätt för att samarbeta med alla nivåer i stor och komplex organisation.
Att ha stor tillit till kollegor och deras kompetens ser vi som en viktig aspekt för att lyckas i denna roll. Du värdesätter en god relation med interna och externa kontakter som du och din arbetsgrupp arbetar tillsammans med.
Du är trygg i att hålla föredrag och har en god kommunikativ förmåga.
Vi ser att du har erfarenhet och kunskap från bygg- eller fastighetsbranschen och har arbetat med upphandlingar tidigare. Du har haft budgetansvar och arbetat med investeringsbudget i tidigare roller.
Erfarenhet från politiskt styrd organisation eller erfarenhet av att arbeta med vårdbyggnader genom förvaltning eller byggande är meriterande.
Vi arbetar nära våra fackliga parter och värdesätter vårt samverkansavtal.
För att lyckas i denna roll ser vi att du har en akademisk utbildning eller motsvarande erfarenhet. Du har en mycket god digital vana.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. 
B-körkort är ett krav. 

Ansökan

Vi önskar att du skickar din ansökan så snart som möjligt.
Urval och intervjuer sker löpande. 
Ansökan ska innehålla fullständigt CV, personligt brev samt adressuppgifter. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju.

Läs mer här

Vill du veta mer om vad vi erbjuder dig eller hur det är att leva och bo i vårt län?

https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig

Mehmed Hasanbegovic, förvaltningschef, telefon: 019-602 60 57
Facklig företrädare:
Vision Isabell Karlsson 019-602 27 57
SACO Markus Kihlgren 019-602 46 02 Visa mindre

Områdeschef till Regionservice fastigheter

Ansök    Aug 2    REGION ÖREBRO LÄN    Fastighetschef
Är du en ansvarstagande och driven ledare som vill vara med i vår utvecklingsresa inom Regionservice? Då har vi en spännande tjänst för dig! Vi söker nu dig som vill arbeta som områdeschef för Område fastigheter inom Region Örebro län tillika Regionens fastighetschef. Våra medarbetare är vår styrka som ger oss möjlighet att utveckla vår verksamhet genom samarbete, utveckling och professionalism. Vi välkomnar dig som tillsammans med oss vill nå vår vision, ... Visa mer
Är du en ansvarstagande och driven ledare som vill vara med i vår utvecklingsresa inom Regionservice? Då har vi en spännande tjänst för dig!
Vi söker nu dig som vill arbeta som områdeschef för Område fastigheter inom Region Örebro län tillika Regionens fastighetschef.
Våra medarbetare är vår styrka som ger oss möjlighet att utveckla vår verksamhet genom samarbete, utveckling och professionalism. Vi välkomnar dig som tillsammans med oss vill nå vår vision, Tillsammans skapar vi ett bättre liv!
Område fastigheter ansvarar för förvaltning, drift och byggnation av Region Örebro läns fastigheter, ca 500 000 m2. Vår huvuduppgift är att vårda våra fastigheter och att se till att lokalerna är funktionella och ändamålsenliga. Det gör vi genom verksamhets- och teknikanpassning eller genom att skapa nya lokaler eller byggnader. Våra hyresgäster är till största delen vårdverksamheter, vilket innebär en hög teknisk komplexitet och krav på samband, funktionalitet och flöden.
Tillsammans är vi ca 140 medarbetare, både yngre och mer erfarna. Våra medarbetare är drivna, engagerade och har en hög teknisk kompetens. Hos oss möter du människor som hjälper varandra och har en god sammanhållning.

Regionservice arbetar med service till Region Örebro läns verksamheter. Hos oss finns många olika arbetsuppgifter och expertis inom bland annat IT, fastighet, kost, städ, logistik, medicinsk teknik, support, upphandling, arkivering och administration. Vi har också ett strategiskt ansvar för utveckling av våra verksamheter. Våra 950 medarbetare är vår stora tillgång för att göra ett gott arbete med kundens fokus. Vi drivs av ett stort engagemang för helhetssyn, samverkan och utveckling av arbetsmetoder. 
Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling.
Tillsammans skapar vi ett bättre liv.


Områdeschef till Regionservice fastigheter

Arbetsuppgifter

Din roll är att vara förebild och kulturbärare av Region Örebro läns värdegrund, sammarbete, utveckling och professionalism och det är något som genomsyrar hela vår verksamhet. 
Du leder och coachar en ledningsrupp bestående av fem avdelninschefer som har ett stort engagemang och intresse inom våra fastighetsfrågor, utöver dessa roller har avdelningen även en fastighetsstrateg, en verksamhetsutvecklare samt två administratörer. 
Som områdeschef arbetar du med att leda, utveckla, följa upp och samordna verksamheten enligt politik och regionledningens intentioner samt organisationens behov. 
Du ingår i Regionservice ledningsgrupp, där du är en aktiv del och tillsammans tar vi ansvar för hela förvaltningens arbete, tillsammans med övriga verksamheter inom Regionservice för att säkerställa leverans av helhetslösningar.
Du är ett strategiskt stöd till förvaltningschefen och regiondirektören gällande frågor inom fastigheter, så som exempelvis utveckling och redundans. 
Verksamheten ansvarar för hela beståndet av fastigheter för Region Örebro län, som finns i hela länet.
Du har ekonomiansvar, personalansvar, resultatansvar och arbetsmiljöansvar i rollen som fastihetschef.

Övrig information

Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.

Kvalifikationer

Vi söker dig som är en engagerad och erfaren ledare och du har flerårig erfarenhet av att leda andra chefer.
Du har mycket goda ledaregenskaper och ett tydligt ny- och utvecklingstänk med en god förmåga att entusiasmera din närmaste omgivning och personal. Då vi sätter våra samarbetspartners i centrum är det även viktigt med lyhördhet. Att leda andra chefer och driva utveckling genom dessa är något du trivs med och du har lätt för att samarbeta med alla nivåer i stor och komplex organisation.
Att ha stor tillit till dina kollegor och deras kompetens ser vi som en viktig aspekt för att lyckas i denna roll. Du värdesätter en god relation med interna och externa kontakter som du och din arbetsgrupp arbetar tillsammans med.
Att hålla föredrag är något du är trygg i och har god kommunikativ förmåga i olika sammanhang.
Vi ser att du har erfarenhet och kunskap från bygg- eller fastighetsbranschen, har arbetat med upphandlingar tidigare och har haft budgetansvar och arbetat med investerinsbudget i tidigare roller.
Erfarenhet från politiskt styrd organisation eller erfarenhet av att arbeta med vårdbyggnader genom förvaltning eller byggande är det något vi ser som värdefullt i rollen och är meriterande.
Vi arbetar nära våra fackliga parter och värdesätter vårt samverkansavtal.
För att lyckas i denna roll ser vi att du har en akadmisk utbildning eller motsvarande erfarenhet. 
Du har en mycket god digital vana.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. 
B-körkort är ett krav. 

Ansökan

Vi önskar att du skickar din ansökan så snart som möjligt!
Urval och intervjuer sker löpande. 
Ansökan ska innehålla fullständigt CV, personligt brev samt adressuppgifter. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju.

Läs mer här

Vill du veta mer om vad vi erbjuder dig eller hur det är att leva och bo i vårt län?

https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig

Mehmed Hasanbegovic, Förvaltningschef, tfn: 079-0631478
Facklig företrädare:
Vision Isabell Karlsson 019-6022757
SACO Markus Kilgren 019-6024602 Visa mindre

Vi söker media-och fastighetschef till Atria i Sköllersta

Ansök    Jul 21    AxÖ Consulting AB    Fastighetschef
På Atria älskar vi god mat! Vi är stolta över att Sibylla, Ridderheims, Lithells, Lönneberga, Arbogapastej och många fler av Sveriges mest traditionsrika varumärken har samlats hos oss. Läs mer på atria.se Vi söker nu dig som vill fortsätta utveckla media-och fastighetsavdelningen i Sköllersta. Tjänsten är en direktrekrytering. Rekryteringsprocessen hanteras av AxÖ Consulting men du kommer att anställas direkt hos Atria. Atrias erbjudande: På Atria ... Visa mer
På Atria älskar vi god mat! Vi är stolta över att Sibylla, Ridderheims, Lithells, Lönneberga, Arbogapastej och många fler av Sveriges mest traditionsrika varumärken har samlats hos oss.

Läs mer på atria.se

Vi söker nu dig som vill fortsätta utveckla media-och fastighetsavdelningen i Sköllersta. Tjänsten är en direktrekrytering. Rekryteringsprocessen hanteras av AxÖ Consulting men du kommer att anställas direkt hos Atria.

Atrias erbjudande:

På Atria vill vi bidra till en godare vardag och en hållbar framtid för alla. Här får du möjlighet att arbeta i ett företag med framåtanda och en ljus syn på framtiden! Atria har fokus på nuet såväl som på framtiden och erbjuder sina medarbetare konkurrenskraftiga och hälsofrämjande förmåner. Utöver ett utvecklande och ansvarsfyllt uppdrag erbjuder vi förmåner som friskvårdsbidrag, tillgång till vårt eget gym på anläggningen, möjlighet till andelsstugor i Sälen, förmånligt pensionspaket, försäkringar, möjlighet till löneväxling mm. Självklart får du som medarbetare också handla till förmånliga priser i någon av våra fabriksbutiker och i vår personalmatsal. Vi tar helt enkelt det här med trivsel och hälsa på stort allvar, både nu och i framtiden.

Vi söker dig!

Rollen som media-och fastighetschef är en viktig roll i Atrias verksamhet och spänner över ett brett område. Du ansvarar bla för utveckling, drift och underhåll av fastigheten liksom att ventilation, kyla, el, vatten, luft, kemikaliehantering och brandskydd fungerar enligt plan.

Som media-och fastighetschef ansvarar du för avdelningens framgång genom att arbeta både operativt och strategiskt. Du har personalansvar och budgetansvar och är en central spelare för fabrikens drift. Media och fastighetsavdelningen ingår i teknikorganisationen och rapporterar till teknikchef. Du kommer ha ett stort kontaktnät både internt och externt och hålla i bla leverantörskontakter, myndighetskontakter, upphandlingar, avtal och inköp.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Utveckling av avdelningen strategiskt och operativt
- Personalansvar för ca 15 medarbetare
- Budgetansvar
- Planera och säkerställa fastighetsunderhållet
- Planera och säkerställa tillförsel av media (tryckluft, vatten, el, kyla)
- Ansvar för skalskydd och larm
- Ansvar ör brandskydd och vara föreståndare för brandfarlig vara
- Ansvar för förrådsverksamheten

Vem är du?

Som person har du lätt för att samarbeta, är en problemlösare och trivs i händelserika miljöer. Du är tekniskt lagd och har högskoleutbildning i botten eller erfarenhet som kan anses likvärdiga. Du har erfarenhet av fastighetsförvaltning och drift av el och mediasystem. Vi ser att du har goda ledaregenskaper, ger dina medarbetare frihet under ansvar och har förmåga att inspirera ditt team. Du trivs med att jobba operativt och strategiskt och har lätt att se den stora bilden. Du är initiativtagande, har en analytisk förmåga och har fallenhet för struktur. Meriterande om du tidigare arbetat inom livsmedelsindustri.

Du har goda IT-kunskaper och besitter goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

Information och ansökan

Varmt välkommen med din ansökan senast den 28 augusti 2022. 

Eller vet du någon som skulle passa ännu bättre? Tipsa dem gärna om tjänsten.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på AxÖ Consulting, Kajsa Rosén på telefonnummer 072 – 398 02 67 eller via mejl, [email protected], alternativt Linda Axäng, på telefonnummer 079 - 340 54 42 eller via mejl [email protected]

Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering.

Mer om Atria

Atria är ett internationellt livsmedelsproducerande företag i Nordeuropa med huvudsäte i Finland. Atria har välkända varumärken som Sibylla, Ridderheims, Lithells, Pastejköket, Lönneberga och TZAY. På Atria älskar vi god mat och vi tror på ”Good food - better mood”. Atria levererar trygg mat som producerats på ett ansvarsfullt sätt. På Atria Sverige arbetar drygt 840 medarbetare, i totalt sju fabriker: Sköllersta, Malmö, Sölvesborg, Skene, Tranås, Moheda och Borås. Atria ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med runt 4 450 anställda och en omsättning på 15 miljarder kronor. Läs mer om företaget på atria.se

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan. Visa mindre

Fastighetschef

Ansök    Jan 17    Suzuki Garphyttan AB    Fastighetschef
Är du en driven person med ett stort intresse för fastigheter?  Då kan du vara den fastighetschef vi söker till Suzuki Garphyttan!  Som Fastighetschef på vår Site i Garphyttan har du huvudansvaret för underhåll av Suzuki Garphyttans totala fastighetsinnehav. Dessutom ingår ansvaret för markytor och media, brand- och skalskydd samt att bedriva det systematiska brandskyddsarbetet enligt gällande lagar och föreskrifter. I arbetsuppgifterna ingår även: ... Visa mer
Är du en driven person med ett stort intresse för fastigheter?  Då kan du vara den fastighetschef vi söker till Suzuki Garphyttan! 

Som Fastighetschef på vår Site i Garphyttan har du huvudansvaret för underhåll av Suzuki Garphyttans totala fastighetsinnehav.

Dessutom ingår ansvaret för markytor och media, brand- och skalskydd samt att bedriva det systematiska brandskyddsarbetet enligt gällande lagar och föreskrifter.

I arbetsuppgifterna ingår även:

- Skötsel – akut och förebyggande underhåll - av Suzuki Garphyttans fastigheter, mark och media (i.e. vatten, luft, värme och ventilation)
- Bevakning av lagstiftning och ”best practice” inom samtliga ansvarsområden
- Upprätta revisionsplaner
- Agera kontaktperson mot myndigheter i brand-, skalskydd- och fastighetsfrågor
- Driva Suzuki Garphyttans energibesparingsfrågor
- Driva projekt inom ansvarsområdet m.m.

Som person har du ett stort engagemang och stark servicekänsla. Du trivs med att arbeta strukturerat och självständigt. Eftersom rollen innebär många kontaktytor är det avgörande att du är lyhörd, relationsskapande och kommunikativ.

Dessutom har du en utmärkt förmåga att skapa engagemang och intresse i organisationen och i olika arbetsgrupper. Du har relevant utbildning eller motsvarande kunskaper inom fastighetsunderhåll samt brand och skalskydd. Utbildning inom Systematiskt Brandskyddsarbete (SBA), Heta arbeten, Brandfarlig vara och ATEX är meriterande. Du pratar flytande svenska och mycket goda språk­kunskaper i engelska, både i tal och skrift.

Vi kommer att kalla till intervjuer löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum gått ut, så vänligen skicka in din ansökan omgående. Sista ansökningsdatum är 2022-02-06.

Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta underhållschef Peter Harnesk på [email protected] eller 070-405 1570. Visa mindre

ISS söker Site Manager till Epiroc i Örebro

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prest... Visa mer
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

Om rollen:

Rollen innebär ett helhetsansvar för ungefär 40 medarbetare inom facility management. Du förväntas leda, coacha, utveckla och engagera din organisation. Ditt team består av en direktrapporterande Food & Beverage Manager som ansvarar för restaurangverksamheten, en Office-koordinator, en Teamledare inom reception, vaktmästeri och posthantering samt en Teamledare inom lokalvård. Tillsammans arbetar ni för att alla medarbetare levererar högsta möjliga service samt ansvarar för att personalen har en säker, trygg och utvecklingsfokuserad arbetsmiljö.

ISS kommer att tillhandahålla en omfattande facility service-leverans till Epiroc med stort fokus på innovation och digitalisering. Tjänsterna sträcker sig från säkerhet, reception och vaktmästeri till restaurangverksamhet och lokalvård. Du kommer att arbeta med att följa upp leveransen och dagligen arbeta för ett förbättra och utveckla den. Vidare kommer du att arbeta nära ansvariga inom facility management på Epiroc för att säkerställa en kontinuerlig och välfungerande kunddialog.

Vi söker dig som:

• Har dokumenterad goda ledaregenskaper och minst fem års ledarerfarenhet.
• Tidigare haft budgetansvar.
• Du har gymnasiekompetens och vi ser med fördel att du har relevant eftergymnasial utbildning från högskola eller YH.
• Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.
• Du har goda IT-kunskaper med erfarenhet av att arbeta i MS Office.
• Det är också meriterande om du har erfarenhet från att leda andra chefer.
• Det är meriterande om du tidigare har erfarenhet inom Industri eller har tidigare erfarenhet av facility management.

Du som person:

Vi söker dig som drivs av möjligheten att få ett helhetsansvar för facility management leveransen mot Epiroc. Du motiveras av att leda och utveckla dina medarbetare. Du är en strukturerad och kommunikativ ledare med förmåga att motivera din omgivning till att leverera resultat.

Kundansvar - För att trivas i denna roll behöver du verkligen tycka om att leverera service, ha förmågan att skapa hållbara kundrelationer och bygga förtroende med kunder genom ett trovärdigt och lyhört ledarskap. Vi ser med fördel att du som person är trygg, driven och att du gillar när det är mycket på gång samtidigt. Du har god förmåga att verka i en större organisation med flera olika kontaktytor.

Leveransansvar - Du är resultatdriven i allt du gör och strävar efter att uppnå mål, såväl i att skapa en god leverans till kund som att leverera mot ekonomiska mål. Vidare behöver du kunna navigera och balansera mellan operativa vardagliga utmaningar till strategiska frågeställningar och du behöver ha förmågan att kunna omsätta avtal och teori till leverans. Du har ett genuint intresse för affärsutveckling samt en vilja och förmåga att skapa nya affärer. Du har lätt för att se synergier och drivs av att jobba med kostnadskontroll och effektiva lösningar.

Medarbetaransvar - Du vet vad som krävs för att bygga ett team och brinner för att leda andra människor mot ett gemensamt mål. Ditt ledarskap beskrivs som operativt närvarande och engagerat med god förmåga att peka ut riktning och bygga team på ett sätt som entusiasmerar. Du visar handlingskraft och leder genom att vara en förebild, vilket gör att ledarskapet blir tydligt och genuint.

Vi erbjuder

Du kommer att tillhöra ett kundteam där du rapporterar till Key Account Manager (KAM). Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att People make places. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Har vi väckt ditt intresse?

Är du genuint intresserad av service och ledarskap samt drivs av att vara med och skapa något från start? Då är detta en tjänst för dig. Varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vi önskar tillsätta tjänsten omgående så skicka gärna in din ansökan så snart du kan. Dock senast 15 sep 2021. Vi kommer att gå igenom ansökningar och kalla till intervjuer löpande.

Tjänsten är en tillsvidareanställning, med inledande provanställning, med start så snart som möjligt. Tjänsten är placerad i Örebro.

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta [email protected]

Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com/karriär/sök jobb/se våra lediga tjänster här och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen. Visa mindre

ISS söker Site Manager till Epiroc i Örebro

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prest... Visa mer
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

ISS har inlett ett nytt spännande samarbete med Epiroc i Örebro och arbetet med att starta upp verksamheten har precis börjat. Som Site Manager kommer du att ha en viktig roll vid uppstarten där fokus kommer att vara att bygga ett engagerat team med stor servicekänsla.

Om rollen:

Rollen innebär ett helhetsansvar för ungefär 40 medarbetare inom facility management. Du förväntas leda, coacha, utveckla och engagera din organisation. Ditt team består av en direktrapporterande Food & Beverage Manager som ansvarar för restaurangverksamheten, en Office-koordinator, en Teamledare inom reception, vaktmästeri och posthantering samt en Teamledare inom lokalvård. Tillsammans arbetar ni för att alla medarbetare levererar högsta möjliga service samt ansvarar för att personalen har en säker, trygg och utvecklingsfokuserad arbetsmiljö.

ISS kommer att tillhandahålla en omfattande facility service-leverans till Epiroc med stort fokus på innovation och digitalisering. Tjänsterna sträcker sig från säkerhet, reception och vaktmästeri till restaurangverksamhet och lokalvård. Du kommer att arbeta med att följa upp leveransen och dagligen arbeta för ett förbättra och utveckla den. Vidare kommer du att arbeta nära ansvariga inom facility management på Epiroc för att säkerställa en kontinuerlig och välfungerande kunddialog.

Vi söker dig som:

• Har dokumenterad goda ledaregenskaper och minst fem års ledarerfarenhet.
• Minst 2års erfarenhet som ledare inom facility management och har därav tidigare haft budgetansvar samt erfarenhet av att leda medarbetare inom de områden som nämns ovan.
• Du har gymnasiekompetens och vi ser med fördel att du har relevant eftergymnasial utbildning från högskola eller YH.
• Det är också meriterande om du har erfarenhet från att leda andra chefer.
• Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.
• Du har goda IT-kunskaper med erfarenhet av att arbeta i MS Office.
• Det är mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet inom Industri.

Du som person:

Vi söker dig som drivs av möjligheten att få ett helhetsansvar för facility management leveransen mot Epiroc. Du motiveras av att leda och utveckla dina medarbetare. Du är en strukturerad och kommunikativ ledare med förmåga att motivera din omgivning till att leverera resultat.

Kundansvar - För att trivas i denna roll behöver du verkligen tycka om att leverera service, ha förmågan att skapa hållbara kundrelationer och bygga förtroende med kunder genom ett trovärdigt och lyhört ledarskap. Vi ser med fördel att du som person är trygg, driven och att du gillar när det är mycket på gång samtidigt. Du har god förmåga att verka i en större organisation med flera olika kontaktytor.

Leveransansvar - Du är resultatdriven i allt du gör och strävar efter att uppnå mål, såväl i att skapa en god leverans till kund som att leverera mot ekonomiska mål. Vidare behöver du kunna navigera och balansera mellan operativa vardagliga utmaningar till strategiska frågeställningar och du behöver ha förmågan att kunna omsätta avtal och teori till leverans. Du har ett genuint intresse för affärsutveckling samt en vilja och förmåga att skapa nya affärer. Du har lätt för att se synergier och drivs av att jobba med kostnadskontroll och effektiva lösningar.

Medarbetaransvar - Du vet vad som krävs för att bygga ett team och brinner för att leda andra människor mot ett gemensamt mål. Ditt ledarskap beskrivs som operativt närvarande och engagerat med god förmåga att peka ut riktning och bygga team på ett sätt som entusiasmerar. Du visar handlingskraft och leder genom att vara en förebild, vilket gör att ledarskapet blir tydligt och genuint.

Vi erbjuder

Du kommer att tillhöra ett kundteam där du rapporterar till Key Account Manager (KAM). Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att People make places. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Har vi väckt ditt intresse?

Är du genuint intresserad av service och ledarskap samt drivs av att vara med och skapa något från start? Då är detta en tjänst för dig. Varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vi önskar tillsätta tjänsten omgående så skicka gärna in din ansökan så snart du kan. Dock senast 4e Maj 2021. Vi kommer att gå igenom ansökningar och kalla till intervjuer löpande.

Tjänsten är en tillsvidareanställning, med inledande provanställning, med start så snart som möjligt. Tjänsten är placerad i Örebro.

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta [email protected]

Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com/karriär/sök jobb/se våra lediga tjänster här och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen. Visa mindre

ISS söker Site Manager till ny kund i Örebro

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prest... Visa mer
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

Drivs du av möjligheten att få ha ett helhetsansvar över kund, leverans och medarbetare på ett spännande uppdrag med bas i Örebro? Att få vara med och leda ett team som ska bygga upp något från start hos en av världens största privata arbetsgivare? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Site Manager på ISS.

ISS har inlett samarbetet med en ny spännande kund och arbetet med att starta upp verksamheten har just börjat. Site Manager kommer att ha en viktig roll vid uppstarten där fokus kommer att vara att bygga team med stor servicekänsla som kan säkerställa att kundens medarbetare trivs och tycker om sin arbetsplats.

Vad du kommer att jobba med

Du kommer genom ett coachande ledarskap leda, utveckla och engagera organisationen som totalt kommer att bestå av mellan 40-50 medarbetare på siten i Örebro. Till din hjälp kommer du att ha en direkt rapporterande Food & Beverage Manager som ansvarar för restaurangverksamheten och dess medarbetare på site, en FM koordinator samt Teamledare för de olika serviceområdena. Tillsammans arbetar ni för att alla medarbetare har en säker, trygg och utvecklingsfokuserad arbetsmiljö.

ISS leverans till kunden kommer att innefatta en omfattande facility services-leverans med stort fokus på innovation och digitalisering av våra tjänster. Tjänsterna sträcker sig från säkerhet, reception och vaktmästeri till restaurangverksamhet och lokalvård. Du kommer att arbeta med att följa upp leveransen och dagligen arbeta för ett förbättra och utveckla den. Vidare kommer du att arbeta nära kunden och dess ansvariga inom facility management och säkerställa en kontinuerlig och välfungerande kunddialog.

Dina erfarenheter och kvalifikationer

Vi söker dig som har dokumenterat goda ledaregenskaper och sannolikt minst fem års ledarerfarenhet, gärna inom facility management och/eller från hotell eller annan serviceverksamhet. Du behöver ha gymnasiekompetens och vi ser med fördel att du har relevant eftergymnasial utbildning från högskola eller YH. Det är också meriterande om du har erfarenhet från att leda andra chefer.

Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, och din IT-mognad är hög med erfarenhet av MS Office.

Vem du är som person

Detta är tjänsten för dig som drivs av möjligheten att få helhetsansvar över kund, leverans och trivs som ledare. Du är en strukturerad och kommunikativ ledare med förmåga att motivera din omgivning till att leverera resultat.

Kundansvar - För att trivas i denna roll behöver du verkligen tycka om att leverera service, ha förmågan att skapa hållbara kundrelationer och bygga förtroende med kunder genom ett trovärdigt och lyhört ledarskap. Vi ser med fördel att du som person är trygg, driven och att du gillar när det är mycket på gång samtidigt. Du har god förmåga att verka i en större organisation med flera olika kontaktytor och intressenter.

Leveransansvar - Du är resultatdriven i allt du gör och strävar efter att uppnå mål, såväl i att skapa en god leverans till kund som att leverera mot ekonomiska mål. Vidare behöver du kunna navigera och balansera mellan operativa vardagliga utmaningar till strategiska frågeställningar och du behöver ha förmågan att kunna omsätta avtal och teori till leverans. Du har ett genuint intresse för affärsutveckling samt en vilja och förmåga att skapa nya affärer. Du har lätt för att se synergier och drivs av att jobba med kostnadskontroll och effektiva lösningar.

Medarbetaransvar - Du vet vad som krävs för att bygga ett team och brinner för att leda andra människor mot ett gemensamt mål. Ditt ledarskap beskrivs som operativt närvarande och engagerat med god förmåga att peka ut riktning och bygga team på ett sätt som entusiasmerar. Du visar handlingskraft och leder genom att vara en förebild, vilket gör att ledarskapet blir tydligt och genuint.

Vi erbjuder

Du kommer att tillhöra ett kundteam där du rapporterar till Key Account Manager (KAM). Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att People make places. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Har vi väckt ditt intresse?

Är du genuint intresserad av service och ledarskap samt drivs av att vara med och skapa något från start? Då är detta en tjänst för dig. Varmt välkommen att skicka in din ansökan, dock senast 21 mars 2021. Vi kommer att gå igenom ansökningar och kalla till intervjuer löpande.

Tjänsten är en tillsvidareanställning, med inledande provanställning, med start så snart som möjligt. Tjänsten är placerad i Örebro.

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta [email protected]

Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com/karriär/sök jobb/se våra lediga tjänster här och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen. Visa mindre

ISS söker Site Manager till Epiroc i Örebro

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prest... Visa mer
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

ISS har inlett ett nytt spännande samarbete med Epiroc i Örebro och arbetet med att starta upp verksamheten har precis börjat. Som Site Manager kommer du att ha en viktig roll vid uppstarten där fokus kommer att vara att bygga ett engagerat team med stor servicekänsla.

Om rollen:

Rollen innebär ett helhetsansvar för ungefär 40 medarbetare inom facility management. Du förväntas leda, coacha, utveckla och engagera din organisation. Ditt team består av en direktrapporterande Food & Beverage Manager som ansvarar för restaurangverksamheten, en Office-koordinator, en Teamledare inom reception, vaktmästeri och posthantering samt en Teamledare inom lokalvård. Tillsammans arbetar ni för att alla medarbetare levererar högsta möjliga service samt ansvarar för att personalen har en säker, trygg och utvecklingsfokuserad arbetsmiljö.

ISS kommer att tillhandahålla en omfattande facility service-leverans till Epiroc med stort fokus på innovation och digitalisering. Tjänsterna sträcker sig från säkerhet, reception och vaktmästeri till restaurangverksamhet och lokalvård. Du kommer att arbeta med att följa upp leveransen och dagligen arbeta för ett förbättra och utveckla den. Vidare kommer du att arbeta nära ansvariga inom facility management på Epiroc för att säkerställa en kontinuerlig och välfungerande kunddialog.

Vi söker dig som:

• Har dokumenterad goda ledaregenskaper och minst fem års ledarerfarenhet.
• Minst 2års erfarenhet som ledare inom facility management och har därav tidigare haft budgetansvar samt erfarenhet av att leda medarbetare inom de områden som nämns ovan.
• Du har gymnasiekompetens och vi ser med fördel att du har relevant eftergymnasial utbildning från högskola eller YH.
• Det är också meriterande om du har erfarenhet från att leda andra chefer.
• Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.
• Du har goda IT-kunskaper med erfarenhet av att arbeta i MS Office.
• Det är mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet inom Industri.

Du som person:

Vi söker dig som drivs av möjligheten att få ett helhetsansvar för facility management leveransen mot Epiroc. Du motiveras av att leda och utveckla dina medarbetare. Du är en strukturerad och kommunikativ ledare med förmåga att motivera din omgivning till att leverera resultat.

Kundansvar - För att trivas i denna roll behöver du verkligen tycka om att leverera service, ha förmågan att skapa hållbara kundrelationer och bygga förtroende med kunder genom ett trovärdigt och lyhört ledarskap. Vi ser med fördel att du som person är trygg, driven och att du gillar när det är mycket på gång samtidigt. Du har god förmåga att verka i en större organisation med flera olika kontaktytor.

Leveransansvar - Du är resultatdriven i allt du gör och strävar efter att uppnå mål, såväl i att skapa en god leverans till kund som att leverera mot ekonomiska mål. Vidare behöver du kunna navigera och balansera mellan operativa vardagliga utmaningar till strategiska frågeställningar och du behöver ha förmågan att kunna omsätta avtal och teori till leverans. Du har ett genuint intresse för affärsutveckling samt en vilja och förmåga att skapa nya affärer. Du har lätt för att se synergier och drivs av att jobba med kostnadskontroll och effektiva lösningar.

Medarbetaransvar - Du vet vad som krävs för att bygga ett team och brinner för att leda andra människor mot ett gemensamt mål. Ditt ledarskap beskrivs som operativt närvarande och engagerat med god förmåga att peka ut riktning och bygga team på ett sätt som entusiasmerar. Du visar handlingskraft och leder genom att vara en förebild, vilket gör att ledarskapet blir tydligt och genuint.

Vi erbjuder

Du kommer att tillhöra ett kundteam där du rapporterar till Key Account Manager (KAM). Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att People make places. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Har vi väckt ditt intresse?

Är du genuint intresserad av service och ledarskap samt drivs av att vara med och skapa något från start? Då är detta en tjänst för dig. Varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vi önskar tillsätta tjänsten omgående så skicka gärna in din ansökan så snart du kan. Dock senast 4e Maj 2021. Vi kommer att gå igenom ansökningar och kalla till intervjuer löpande.

Tjänsten är en tillsvidareanställning, med inledande provanställning, med start så snart som möjligt. Tjänsten är placerad i Örebro.

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta [email protected]

Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com/karriär/sök jobb/se våra lediga tjänster här och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen. Visa mindre

Fastighetschef på Brevens Bruk AB

Ansök    Jun 13    Poolia Örebro AB    Fastighetschef
Vi tror att du lockas av kombinationen av att ansvara för ett kulturhistoriskt värdefullt fastighetsbestånd samtidigt som du utvecklar och renoverar byggnader för ny verksamhet och uthyrning. Du får möjligheten att verka (och ev. bo) i en fantastiskt vacker miljö med livskvalitet utöver det vanliga. Om tjänsten Du kommer till en central position i en familjär och öppen miljö, i en sund koncern där ditt ansvar är att hantera och förvalta fastighetsbestånde... Visa mer
Vi tror att du lockas av kombinationen av att ansvara för ett kulturhistoriskt värdefullt fastighetsbestånd samtidigt som du utvecklar och renoverar byggnader för ny verksamhet och uthyrning. Du får möjligheten att verka (och ev. bo) i en fantastiskt vacker miljö med livskvalitet utöver det vanliga.

Om tjänsten
Du kommer till en central position i en familjär och öppen miljö, i en sund koncern där ditt ansvar är att hantera och förvalta fastighetsbeståndet i Brevens Bruk AB. Arbetsuppgifterna är breda och varierande med allt från hyresförhandlingar, underhåll till nybyggnationer. Du är direkt underställd VD och kommer att arbeta nära ekonomichefen med att bland annat analysera fastighetsverksamheten som du är ansvarig för.

I rollen ingår personalansvar samt ledningsgruppsarbete. Brevens Bruk står inför ett antal spännande utmaningar, där du kommer ha en central roll.


Vem är du?
Du har en lämplig utbildning och relevant erfarenhet inom fastighets och/eller byggbranschen.

Som person är du affärsmässig och seriös. Du är prestigelös och har en god förmåga att engagera dina medarbetare utan att tappa säkerhetsaspekten. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med din ansökan.

Om verksamheten
Brevens Bruk AB är idag ett modernt skogs- och lantbruksföretag med en fastighetsförvaltning.
Huvudnäringen är skogsbruk som bedrivs uthålligt på 13 000 hektar produktiv skogsmark. Bolaget är FSC och PEFC certifierat.
Lantbruket bedrivs på knappt 500 hektar, varav 320 hektar i egen drift med Eko-odling och från hösten dikoproduktion.
Fastighetsrörelsen är inriktad på att driva verksamhetslokaler, hyreshus och korttidsuthyrning, med en långsiktig ambition att öka turistverksamheten.

Gå gärna in på vår Facebooksida "Brevens Bruk AB" för att se mer om vad som händer hos oss. Visa mindre

Marknadsområdeschef

Ansök    Maj 29    Riksbyggen    Fastighetschef
Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar hållbara boendemiljöer. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Vi finns över hela landet och är cirka 3 000 medarbetare. Riksbyggen är en attraktiv arbetsgivare som erbjuder möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Vi arbetar nära våra kunder och vi ser gärna att du i ditt jobb hos oss ka... Visa mer
Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar hållbara boendemiljöer. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Vi finns över hela landet och är cirka 3 000 medarbetare. Riksbyggen är en attraktiv arbetsgivare som erbjuder möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Vi arbetar nära våra kunder och vi ser gärna att du i ditt jobb hos oss kan vara ledamot i någon av våra bostadsrättsföreningar. Välkommen!

Riksbyggen står inför spännande utmaningar med att vidareutveckla affärsverksamheten. Affärsområde Fastighetsförvaltning arbetar med utveckling och förvaltning av fastigheter - såväl bostadsrättsföreningar, hyresbostäder som kommersiella fastigheter.

Idag har vi 29 st. marknadsområden inom Affärsområde Fastighetsförvaltningen och ett av dessa marknadsområden är Örebro. Nuvarande Marknadsområdeschef går vidare, därav söker vi nu en Marknadsområdeschef till Örebro.

Rollen
Rollen Marknadsområdeschef innebär i stora drag att strategiskt liksom operativt leda och utveckla verksamheten i marknadsområdet i enlighet med budget och affärsplan.

I din roll verkar du aktivt för en öppen dialog med dina medarbetare. Du är tydlig i din kommunikation och säkerställer att marknadsområdets mål uppnås. Vidare är du ett öra mot marknaden och identifierar förändringar i omvärlden, analyserar dessa samt driva de förändringsprocesser som krävs för en framgångsrik affärsverksamhet. Du är en förebild vad det gäller företagets värderingar.

Vi erbjuder
Riksbyggen är ett rikstäckande och ekonomiskt välmående företag med ett gott rykte och en verksamhet som bygger på starka värdegrunder. Marknadsområdeschef för marknadsområde Örebro är ett spännande jobb, med placering på Riksbyggens kontor i Örebro.

Marknadsområde Örebro har en omsättning på ca: 55 milj. och ca: 33 medarbetare.

Vem är du?
Som person har du god affärsmässighet och är resultatorienterad med starkt driv, uthållighet och initiativförmåga. Du stimuleras av utmaningar och ser möjligheter. Du har god social och kommunikativ förmåga och är duktig på att bygga goda relationer. Du är analytisk, strukturerad och tydlig. Som ledare är du lyhörd och förtroendeingivande. Du coachar och motiverar dina medarbetare med hjälp av tydliga mål, trygghet, integritet och prestigelöshet.

Vi ser vidare att du har
· Erfarenhet av arbete inom fastighetsförvaltning
· Flerårig ledarerfarenhet med goda resultat - även som chef över chefer
· Erfarenhet och förmåga att verka omväxlande strategiskt – operativt
· Akademisk utbildning är meriterande men kan uppvägas av arbetslivserfarenhet
· Erfarenhet av fackliga förhandlingar är meriterande

Riksbyggen strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka.

Ansökan
Känner du igen dig i det vi söker? Då är du varmt välkommen med din ansökan eller dina frågor om tjänsten. I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Oak Consulting. Vi vill ha din ansökan snarast – dock senast 16 juni 2019.

Önskas ytterligare information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med någon av rekryteringskonsulterna Maria Roseen som nås på telefonnummer 070-259 05 07 eller Johanna Larsson som nås på 070-277 65 51.


Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor. Visa mindre

Marknadsområdeschef

Ansök    Jun 3    Riksbyggen    Fastighetschef
Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar hållbara boendemiljöer. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Vi finns över hela landet och är cirka 3 000 medarbetare. Riksbyggen är en attraktiv arbetsgivare som erbjuder möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Vi arbetar nära våra kunder och vi ser gärna att du i ditt jobb hos oss ka... Visa mer
Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar hållbara boendemiljöer. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Vi finns över hela landet och är cirka 3 000 medarbetare. Riksbyggen är en attraktiv arbetsgivare som erbjuder möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Vi arbetar nära våra kunder och vi ser gärna att du i ditt jobb hos oss kan vara ledamot i någon av våra bostadsrättsföreningar. Välkommen!

Riksbyggen står inför spännande utmaningar med att vidareutveckla affärsverksamheten. Affärsområde Fastighetsförvaltning arbetar med utveckling och förvaltning av fastigheter - såväl bostadsrättsföreningar, hyresbostäder som kommersiella fastigheter.

Idag har vi 29 st. marknadsområden inom Affärsområde Fastighetsförvaltningen och ett av dessa marknadsområden är Örebro. Nuvarande Marknadsområdeschef går vidare, därav söker vi nu en Marknadsområdeschef till Örebro.

Rollen
Rollen Marknadsområdeschef innebär i stora drag att strategiskt liksom operativt leda och utveckla verksamheten i marknadsområdet i enlighet med budget och affärsplan.

I din roll verkar du aktivt för en öppen dialog med dina medarbetare. Du är tydlig i din kommunikation och säkerställer att marknadsområdets mål uppnås. Vidare är du ett öra mot marknaden och identifierar förändringar i omvärlden, analyserar dessa samt driva de förändringsprocesser som krävs för en framgångsrik affärsverksamhet. Du är en förebild vad det gäller företagets värderingar.

Vi erbjuder
Riksbyggen är ett rikstäckande och ekonomiskt välmående företag med ett gott rykte och en verksamhet som bygger på starka värdegrunder. Marknadsområdeschef för marknadsområde Örebro är ett spännande jobb, med placering på Riksbyggens kontor i Örebro.

Marknadsområde Örebro har en omsättning på ca: 55 milj. och ca: 33 medarbetare.

Vem är du?
Som person har du god affärsmässighet och är resultatorienterad med starkt driv, uthållighet och initiativförmåga. Du stimuleras av utmaningar och ser möjligheter. Du har god social och kommunikativ förmåga och är duktig på att bygga goda relationer. Du är analytisk, strukturerad och tydlig. Som ledare är du lyhörd och förtroendeingivande. Du coachar och motiverar dina medarbetare med hjälp av tydliga mål, trygghet, integritet och prestigelöshet.

Vi ser vidare att du har
· Erfarenhet av arbete inom fastighetsförvaltning
· Flerårig ledarerfarenhet med goda resultat - även som chef över chefer
· Erfarenhet och förmåga att verka omväxlande strategiskt – operativt
· Akademisk utbildning är meriterande men kan uppvägas av arbetslivserfarenhet
· Erfarenhet av fackliga förhandlingar är meriterande

Riksbyggen strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka.

Ansökan
Känner du igen dig i det vi söker? Då är du varmt välkommen med din ansökan eller dina frågor om tjänsten. I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Oak Consulting. Vi vill ha din ansökan snarast – dock senast 16 juni 2019.

Önskas ytterligare information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med någon av rekryteringskonsulterna Maria Roseen som nås på telefonnummer 070-259 05 07 eller Johanna Larsson som nås på 070-277 65 51.


Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor. Visa mindre

Förvaltningschef Västerporten Fastigheter

Ansök    Maj 27    ÖrebroBostäder AB    Fastighetschef
Tänk dig att jobba i ett mindre fastighetsbolag där du även bidrar till sociala förbättringar och samtidigt kan dra nytta av nätverk, kompetens och utveckling i ett av Sveriges största allmännyttiga fastighetsbolag. Hos oss på Västerporten får du en unik möjlighet att utvecklas personligt och yrkesmässigt som förvaltningschef Örebro växer så det knakar och vi på Västerporten arbetar med flera spännande ny- och ombyggnadsprojekt som syftar till att bi... Visa mer
Tänk dig att jobba i ett mindre fastighetsbolag där du även bidrar till sociala förbättringar och samtidigt kan dra nytta av nätverk, kompetens och utveckling i ett av Sveriges största allmännyttiga fastighetsbolag.



Hos oss på Västerporten får du en unik möjlighet att utvecklas personligt och yrkesmässigt som förvaltningschef



Örebro växer så det knakar och vi på Västerporten arbetar med flera spännande ny- och ombyggnadsprojekt som syftar till att bidra till ekonomisk och social hållbarhet i våra västra stadsdelar. Vår nuvarande förvaltningschef slutar till sommaren och vi söker därför en ny medarbetare.

Att vara förvaltningschef hos oss innebär ett övergripande ansvar för driften av våra fastigheter, att initiera och följa upp nya projekt, initiera utvecklingsprocesser samt att tillse att verksamheten bedrivs inom den ekonomiska ramen.  Du ingår i företagets ledningsgrupp och rapporterar löpande till företagets VD och styrelse. Som förvaltningschef ansvarar du för en organisation med 15 medarbetare där sju jobbar inom fastighetsförvaltningen och åtta som centrum- och idrottsplatsvärdar.  


Vem är du?
Vi söker dig som har utbildning på högskolenivå, eller annn utbildning/erfarenhet som vi bedömer likvärdig, samt några års arbetslivserfarenhet från en ledande roll, gärna inom fastighetsbranschen men andra brascherfarenheter ser vi också som berikande. 

Vi tror att du idag har ett verksamhetshets- eller driftsansvar där du ansvar för ekonomi, affärer och personal.  Vi letar efter dig som har ett engagemang och personligt intresse för att driva utveckling utifrån ett ekonomiskt och socialt hållbart perspektiv. 

Du kommer att jobba självständigt men ingå i olika projektgrupper vilket innebär att du måste ha en god helhetssyn, ha lätt för att samarbeta samt ha ett positivt och utåtriktat bemötande. Du måste också ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Du ska vidare vara strukturerad och flexibel i ditt arbetssätt och vara stabil som person. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.


I arbetet förekommer resor inom kommunen vilket innebär ett krav på B-körkort.

 

För mer information är du välkommen att ringa till Vd Ulf Rohlén, 070-7194308. Facklig företrädare för Vision är Sten-Inge Dellevåg, 019-19 42 24. Du är välkommen med din ansökan senast den 14 juni 2019. Du söker tjänsten via Ansök-knappen nedan.

 

Västerporten Fastigheter är ett kommunalt bolag med sitt bestånd i Örebros västra stadsdelar. Bolaget utvecklar och förvaltar cirka 58 000 kvm lokalyta på Boglundsängen, i Vivalla Företagsby, Vivalla centrum och Vivallaskolan.

Syftet med Västerporten är att skapa nya arbetsplatser, arbetstillfällen och mötesplatser på väster i Örebro. Bolaget ska bidra till detta bland annat genom att samverka med olika aktörer. Genom att utveckla befintliga fastigheter och skapa nya ska Västerporten göra det möjligt för människor, organisationer och föreningar att mötas och utvecklas, vilket i sin tur skapar möjligheter för nya jobb.

Västerporten är ett dotterbolag till ÖrebroBostäder AB. Visa mindre